Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bddv schreef:Hallo
Mijn merrie is al vanaf oktober in de war. Bij elk paar wat de bak binnenkomt benen wijd, staart omhoog en piesen maar.... En dit elke dag.
Vorig jaar merkte je aan haar dat ze hengstig was omdat ze dan wat schrikachtiger was als normaal, en zat er een cyclus in, en pieste zij ook niet. Maar nu is het elke dag drama!!!!!!!!!!
Medisch gezien is er niets met haar aan de hand ik heb haar 2 keer na laten kijken. Ze heeft hormoonbehandelingen gehad en is nagekeken door een ostheopaat. Verder heb ik diverse middelen van de paardendrogist geprobeerd.
Ook heb ik haar vantussen de ruinen gehaald in stal ze staat nu alleen en er komt morgen een merrie naast te staan. Ook komt ze niet meer met een ruin buiten.
Maar niets helpt en ze blijft elke dag piesen naar andere paarden. Is hier iets aan te doen, want ik begin het echt een beetje beu te worden omdat je haar niet met goed fatsoen kunt rijden...
Ik vind het erg jammer dat mijn paard opeens van superster is veranderd in pismerrie en vraag me af hoe dat opeens kan ontstaan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?????
Graag goede tips en liever geen middeltjes van de paardendrogist want die heb ik echt allemaal al gebruikt :![]()
![]()
En ik ben echt behoorlijk desperate.....