Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Gemiddelde prijs kan ik niet noemen, hangt er gewoon helemaal vanaf wat voor model je kiest.
duikpaardje schreef:ik ben na het verslijten van een paard cavallos en een paard petries ongeveer 1 1/2 jaar geleden overgestapt naar ariat. niet de laarzen, maar de korte veterlaarsjes met gladleren chaps. superhandig, ik loop atlijd op mijn schoenen en voor ik ga rijden trek ik mijn chaps aan. het is net een laars en je mag er ook wedstrijden mee rijden.
helaas heb ik geen foto voor je.
duikpaardje schreef:ik ben na het verslijten van een paard cavallos en een paard petries ongeveer 1 1/2 jaar geleden overgestapt naar ariat. niet de laarzen, maar de korte veterlaarsjes met gladleren chaps. superhandig, ik loop atlijd op mijn schoenen en voor ik ga rijden trek ik mijn chaps aan. het is net een laars en je mag er ook wedstrijden mee rijden.
helaas heb ik geen foto voor je.
was geloof ik in totaal toen een kleine 200€ kwijtIlsemarie schreef:
Cavallo Weltmeister... Echte toppers! Ben er súper tevreden over! Zitten geweldig, lopen geweldig, rijden geweldig. Echt een geweldige laars
Helaas ben ik zo'n 14 kg afgevallen en daardoor zitten ze nu al flink te wijd.. hoop niet dat ik binnenkort nieuwe moet aanschaffen!
Helaas ben ik zo'n 14 kg afgevallen