Ik vond het erg leuk en vooral leerzaam!
Wat ik leuk vondm is dat ze bij veel combinaties, nog even uit het raam hing, om wat tips etc. te geven zodat ze de volgende proef eventueel nog beter konden presteren
Word erg gewaardeerd! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Word erg gewaardeerd! karin_gracia schreef:@ Tha_Niekje: jij omschrijft precies een jurylid waarbij ik afgelopen zomer ook heb geschrevenen ook ik weet zijn naam niet meer. het is vast dezelfde, met een bolhoed?

hahah helemaal blij resultaat 211 punten
TeeGee schreef:Ik ben niet echt een dressuurruiter maar had tijdje terug op mn coupon staan: dit paard kan meer.
Toch leuk om te weten.

LiSSy schreef:TeeGee schreef:Ik ben niet echt een dressuurruiter maar had tijdje terug op mn coupon staan: dit paard kan meer.
Toch leuk om te weten.
zo had ik een tijdje terug op de coupon staan: Zeer veelbelovende combinatie! ga zo door!
toen was ik toch wel trots
assiejlover schreef:karin_gracia schreef:@ Tha_Niekje: jij omschrijft precies een jurylid waarbij ik afgelopen zomer ook heb geschrevenen ook ik weet zijn naam niet meer. het is vast dezelfde, met een bolhoed?
Je bedoeld zeker goh hoe heet die man ook alweer. Hij woont iig in Jistrum. Best wel een ouder mannetje, met een hoedje op ja en meestal een net pak aan

!!
LiSSy schreef:TeeGee schreef:Ik ben niet echt een dressuurruiter maar had tijdje terug op mn coupon staan: dit paard kan meer.
Toch leuk om te weten.
zo had ik een tijdje terug op de coupon staan: Zeer veelbelovende combinatie! ga zo door!
toen was ik toch wel trots
Ik merk idd dat dit vaak gewaardeerd wordt

kay27 schreef:Over dat ene puntje dat net (niet) je winstpunt maakt: ik heb eens bij de oude proeven 155 punten gereden. Betreffende jurylid kwam naderhand naar me toe, verontschuldigde zich voor het rottige aantal, maar noemde dat ze vooral eerlijk wilde blijven. Dat was wat ze me gegeven had, dus dat was wat ik kreeg. Prima! Dat kan ik dus erg waarderen. Had ik een wp willen rijden had ik het dus netter moeten doen, zo simpel ligt het toch?
Roxx schreef:Dàt vind ik nou de juiste instelling Kay27!

Dat was altijd heel leuk!
We flikken het toch maar mooi even
)
En de jury was echt zo enthousiast, kreeg allemaal 9,5 op de jury-onderdelen. Het is nu alweer lang geleden, maar ik heb er toen echt van genoten dat de jury van mijn haflinger genoot
). Jury van ring 2 zag me overleggen met vriendlief, wenkt vriendlief en zegt: "zeg dat ze wel haar proef rijd, ze moet het paard nu doorduwen!" Ik heb weinig punten gekregen, maar het was geen verliespunt.