' Wat vind jij van jou ruitersportwinkel'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: ' Wat vind jij van jou ruitersportwinkel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:49

klumpertje schreef:
oow zo.. sorry voor het misverstand!!! Ach gut

Geeft verder niet, ik begrijp het wel Haha!

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:45

Emmers, alleen soms wel wat moeilijk om iets uit de rekken te halen, neem er eentje en de rest valt eraf Clown
Kerckhaert, ze zijn wel vrij duur, maar veruit de enige complete ruitersportwinkel in Waasland Knipoog

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:53

Ik koop meestal bij Boer&Peerd in Diever, supergoeie service, uitleg etc. Je krijgt daar kopje thee of koffie, sigaretje kan je er roken. Ben er erg tevreden ja Ja

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:58

ik kwam wel bij piaffe (omdat het dichtbij is),maar ben dr niet meer zon fan van....wacht namelijk alvanaf november op mn laarzen en moet er zelf constant achter na bellen,ik vind niet dat dat zo hoort....ik ga ook maar eens in diever kijken,net zo ver rijden volgens mij

xxkristy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:01

simons in heeten
je word er goed geholpen en er is echt super goed spul.
en is lekker dicht bij Vork Vork

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:37

klumpertje schreef:
ik hoop dat er ook begrepen kan worden dat er ook leveranciers zijn die heel "irritant" zijn en dus gewoon laat zijn met leveren en weet ik wat allemaal. en geen HH in de collectie, ja.. je kunt niet alles hebben want het is een winkel en geen groothandel..

Kan inderdaad gebeuren, heb ik ook wel eens gehad!
Super vervelendvoor de klant die zo lang moet wachten...

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:38

Uno5 schreef:
LCharlotte

Bedankt voor je reactie en het oplossen van de klachten, ik kom snel een keer langs. Lachen

Heel graag gedaan Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:11

Ik kom graag bij de Van Rijs en vind het een hele fijne winkel.
Af en toe probeer ik het ergens anders maar kom altijd bedrogen uit, en eindig dan weer bij de Van Rijs. Lachen
Ik word er altijd goed geholpen, ruime keus qua spullen, en een zeer nette prijs.

_Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:12

Ik ga meestal naar Divoza in Heteren(?)
grote winkel, sommige dingen zijn wel duur.. maarja dat hou je toch.
we halen ook wel dingen bij Nico en Adri Avezaath in Maurik, maar dat is meer omdat mijn stiefvader bij Nico en zijn zoon Fred op de kar groomt.. want de winkel zelf vind ik niet zo geweldig..

Appollo_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:21

ik ga meestal naar ruitershop Boxmeer een goede winkel
en ze zijn daar erg aardig Knipoog
Hypo sport in Wijchen is ook een leuke winkel en
niet zo duur Haha!
Dus een kijkje waard!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:23

Bij ons in haaksbergen: Koenderink
Opzich mooie grote winkel, groot assortiment, vriendelijk personeel maar wel een tikje prijzig
In Delden:
Kleine winkel, niet zo'n groot assortiment maar wel behulpzaam personeel en niet zo duur.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:26

Nijland
Je word er goed geholpen, ook een goede uitleg.. De prijzen zijn vaak niet overdreven duur en de kwaliteit is ook goed. En je kunt er bijna alles vinden.. Het is niet zo heel groot. Gelukkig is hij weer heropend!

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 16:28

Ik ga meestal naar de zaak in de Kromstraat (Veldhoven), maar ik weet de naam eigenlijk niet Bloos . Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit en ze helpen je goed, maar sommige dingen vind ik wel wat duur. Als ik gewoon een zweepje ofzo nodig heb, ga ik meestal gewoon naar de boerenbond Haha!

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:14

De ruitersportzaak waar ik meestal kom vind ik wel leuk maar je merkt er dat ze je iets te graag helpen. Ze komen gelijk naar je toe en laten alles zien en denken er niet aan dat je alleen even wilt kijken of dat het niet in je budget past.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 18:17

CherylDaraxo schreef:
De ruitersportzaak waar ik meestal kom vind ik wel leuk maar je merkt er dat ze je iets te graag helpen. Ze komen gelijk naar je toe en laten alles zien en denken er niet aan dat je alleen even wilt kijken of dat het niet in je budget past.

Daar heb ik toch zo'n hekel aan Bloos Wil je gewoon even kijken, word er van alles aan je getoont en kun je niet goed uit je woorden komen (je wilt namelijk zeggen dat het niet is wat je zoekt of dat het te duur is...).

Bij Nijland valt dat nog mee, maar je hoeft maar één kik te geven en ze vertellen je een heel verhaal erover Haha!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:47

Hangt er vanaf bij welke ruitersportzaak ik ben,
Heb 1 keer gehad dat er me van alles werd aangesmeerd en niet zo goedkoop ook, kwam alleen voor een rijbroek en hoppaa had meteen een aanhangsel aan me reed hangen die me dit en dat wou aansmeren.. Kon er geen woord meer uit krijgen op die leeftijd.. Vork

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:51

moislief schreef:
Ik ga meestal naar de zaak in de Kromstraat (Veldhoven), maar ik weet de naam eigenlijk niet Bloos . Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit en ze helpen je goed, maar sommige dingen vind ik wel wat duur. Als ik gewoon een zweepje ofzo nodig heb, ga ik meestal gewoon naar de boerenbond Haha!

Kempisch Ruiterhuis Knipoog

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:54

Vjestagirl schreef:
Horseplaza megastore: super zaak, veel hulp als je iets vraagt, groot assortimen, zowel merken als goedkoper.
Paardenschuur: super zaak, wat kleiner, maar heerlijk voor de dingetjes tussendoor, of als je eens een leuk cadeautje zoekt.

Ja hier ga ik ook meestal heen en soms naar Divoza in Zoetermeer.
Verder bestel ik nog wel eens op internet bij Hippocare-liessel of piafferuitersport Haha!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:55

Toen ik nog in Zuid-Holland woonde kocht ik alles bij Mr. Ed Superstore. Na mijn verhuizing kocht ik mijn spullies veelal bij Emmers, ook al is het nu mijn concurrent, ik heb geen slecht woord voor ze over! Super service, goed assortiment, vriendelijke mensen! Lachen

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:02

Als ik daar in de buurt ben ga ik altijd even snuffelen bij Piaffe ruitersport in Kuinre, goede prijzen en erg gezellig. Haha!

Vroeger kwam ik regelmatig bij van Rijs, in zevenhuizen, ook een goede zaak.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:04

moislief schreef:

Kempisch Ruiterhuis, hele goede service, klantvriendelijk, alleen zonde dat ze niet zo'n groot assortiment hebben.
Ik ga meestal naar Hypoweert, daar hebben ze een heel uitgebreid assortiment en ze zijn heel klantvriendelijk!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:05

Hypoweert?
*ahum

Ben er een paar keer wezen kijken, ook met een andere meid, we vonden ze niet bepaald vriendelijk.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:07

Hmm.. tegen ons zijn ze altijd heel vriendelijk!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:07

Horseplaza in Nieuwegein: Veel keuze, klantvriendelijke mensen, minder verstand van zadels.

Freddy's Ruitersport in Nieuwegein: Kom ik niet zo vaak, is wat duurder maar ze hebben dan ook erg veel verstand van hetgene waar ze het over hebben.

Nico en Adrie Avezaath in Avezaath: Weinig spullen, weten niet waar ze het over hebben, geen aardige mensen, geen aanrader.

Haha!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:10

Ik ga meestal naar Hypo Brabant in Sint Willebrord, ben er over het algemeen wel tevreden over.