Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Uiteindelijk heb ik er meer last dan gemak van gehad. Squit schreef:ik denk dat je een heel goed gesprek met je bijrijdster moet houden..
er zijn dingen die niet door de beugel kunnen en dat moet ze goed weten..
het is niet haar paard dus zij moet wel naar jou regels luisteren..
of je stopt ermee en je zoekt een oudere bijrijdster..
dat is natuurlijk ook nog een optie..
spetter04 schreef:Squit schreef:ik denk dat je een heel goed gesprek met je bijrijdster moet houden..
er zijn dingen die niet door de beugel kunnen en dat moet ze goed weten..
het is niet haar paard dus zij moet wel naar jou regels luisteren..
of je stopt ermee en je zoekt een oudere bijrijdster..
dat is natuurlijk ook nog een optie..
de ts geeft aan al meerdere malen met deze jongedame gesproken te hebben
en dat dat niks uitmaakt want degene gaat gewoon door met haar lompe acties
dus ik zou het allang gezien hebben eigenlijk nu rijd ze op paardje van 1,5 maakt ze een halster stuk wat erger af had kunnen lopen laat vriendinnen erop neem aan zonder enige kennis of cap ?
dus nee ik zou niet meer afwachten en praten maar de deur wijzen voor er echt ernstige dingen gebeuren
Citaat:ik had dat stukje toen even gemist
maar later zag ik het wel staan..
ik had een pagina over geslagen volgens mij
maar ben het nu wel met je eens weg wezen met haar
JoT schreef:Dit heeft weinig met je vriendinnen te maken lijkt me, maar meer met of jij je bijrijder nog wel vertrouwt. Zo niet en komt dat vertrouwen ook niet meer terug naar jouw idee, dan is het over en sluiten.
spetter04 schreef:Citaat:ik had dat stukje toen even gemist
maar later zag ik het wel staan..
ik had een pagina over geslagen volgens mij
maar ben het nu wel met je eens weg wezen met haar
haha maakt niet uit hoor ik denk ik attendeer je er eventjes op ,
ik ben benieuwd welke acties de TS nu al ondernomen heeft!
ik hoop goede en vlotte acties want als ik het zo lees is het al lang
aan de gang
NatasjaM schreef:Ik zit met een probleempje![]()
Sinds ruim anderhalf jaar heb ik een bijrijdster. Het is een meisje van nu (net) 13 die af en toe onder mijn begeleiding op mijn paard rijdt. In het begin ging dat best goed, alleen had het kind nogal een rijke fantasie. Sinds een half jaar heb ik mijn eigen weiland en dat ligt ongeveer 300 meter van haar huis vandaan. Eerst dacht ik dat dat vooral voordelen had; dan was er altijd iemand in de buurt die de boel in de gaten kon houden![]()
Om mijn weiland te kunnen betalen heb ik huurders nodig. Momenteel staan 2 vriendinnen van mij er met hun pony's. Het probleem ligt nu vooral in het feit dat mijn beide vriendinnen (waarvan ik de inkomsten ook hard nodig heb) totaal niet (meer) overweg kunnen met mijn bijrijdster. Mijn bijrijdster heeft sinds mijn paard in de nieuwe wei staat al een aantal ongelooflijk stomme streken uitgehaald, waardoor ook mijn vertrouwen in haar ver gezakt is. Ze verzint van alles (waardoor wij tegen elkaar uitgespeeld worden), ze liegt en ze heeft een keer een vriendin van haar op de pony (minishet) van een van mijn vriendinnen gezet zonder toestemming.
Mijn beide vriendinnen willen nu niets meer met haar te maken hebben en willen haar dan ook het liefst zo snel mogelijk zien vertrekken. Zelf heb ik het er ook wel mee gehad, maar aangezien ik de eigenaar van het weiland ben en het mijn bijrijdster is vind ik dat ik me niet (alleen) door mijn vriendinnen moet laten beinvloeden.
Suggesties???
. Daar zal ze niet blij mee zijn, maar ze heeft het er zelf naar gemaakt. Voor mij geen bijrijdsters/verzorgsters meer voorlopig!

Ik snap echt niet wat de zus van mijn bijrijdster te maken heeft met het wegsturen van mijn bijrijdster. Voor mij lijkt het erop dat ze thuis een of ander l*lverhaal heeft opgehangen, waardoor haar ouders 'wraak nemen' door mij mijn oppas te ontnemen