Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vippie schreef:Een onvoldoende vind ik weer te erg hoor in jouw voorbeeld. Groeten is groeten of ze me nu aankijken of niet, sommige kids weten niet eens dat je daarboven zit. En anderen zijn te verlegen of zenuwachtig om je aan te kijken.
Een onvoldoende krijgen ze bij mij alleen als ze met de verkeerde hand groeten, de zweep in de hand blijven houden of niet stilstaan.
Ik heb 1x een 0 gegeven voor het groeten, dat meisje stopte de zweep in haar mond omdat ze niet wist wat ze ermee aanmoest, overpakken in dr andere hand kwam niet in dr op blijkbaar. Levensgevaarlijk!!!
ik zou niet meer bijkomen
Cinzano schreef:Het gebeurt ook weleens dat ruiters best diep buigen met het hoofd, de jury dan terug groet, maar tegen de tijd dat de ruiter weer naar voren kijkt en dus klaar is met groeten de jury allang heeft gegroet en de ruiter dit dus mist
Ikzelf als jury wacht bewust met terug groeten tot de ruiter het hoofd weer recht heeft, puur om ditsoort misverstanden te voorkomen
Gulpje schreef:Aha! Ja, zo heb ik wel eens een kwartier op die A-C lijn gestaan, kreeg er bekant pijn van in mijn nek!
Want 

Cinzano schreef:Gulpje schreef:Aha! Ja, zo heb ik wel eens een kwartier op die A-C lijn gestaan, kreeg er bekant pijn van in mijn nek!Want
Blijf jij met je hoofd gebogen totdat de jury terug groet dan
Snap hem even niet
) Ik heb soms wel eens gehad dat de jury niet meer teruggroette, maar dan had hij.zij hoogstwaarschijnlijk allang teruggknikt terwijl ik nog met mijn kin op m'n borst lag