Jurycursus FNRS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Jurycursus FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:06

Ilja000 schreef:
Flurk schreef:
na de actie van de FNRS om zoveel juryleden te laten zakken voor de F20 stoppen er veel mensen met jureren dus binnenkort hebben ze een tekort

Toch wel apart, want je kwalificatie t/m F12 raak je niet kwijt en lang niet overal wordt er t/m F20 gereden.

Overigens wordt er gewerkt aan een nieuwe opzet, ipv t/m F6, t/m F12 en na een jaar t/m F12 de mogelijkheid tot F20 te halen.
Vergeet ook niet dat de FNRS dit systeem nog helemaal aan het ontwikkelen is. Toen men begon had men nooit (durven) denken /gedacht dat er vraag zou zijn naar hogere proeven dan F12. En ook dat werken wij (sommige) juryleden in de hand door promotiepunten weg te geven die eigenlijk niet verdient zijn. Ik zie soms ruiters rijden die echt niet in de F12 etc. thuis horen. Maarja, die zijn daar dus wel gekomen dankzij collega-juryleden die er blijkbaar een andere kijk op na houden.

We moeten gewoon leren meer comminiceren met elkaar en daar zouden we de terugkomdagen beter voor moeten gebruiken of gewoon schrijven bij elkaar maar ja eenmaal los gelaten valt dat natuurlijk niet mee.
Al was er op onze terugkom dag wel een mouw aangepast wij moesten de proeven die we zagen terug koppellen d.m.v de coupon in te vullen met je naam erop dus dan zoudfen ze je mooi kunnen aanspreken als hun vinden dat het anders zou moeten

en vaak zijn er toch al proeven in F13 en vragen ze je dus niet meer dus kom je straks gewoon niet meer aan de bak als je maar tot F12 mag

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:20

Ik mag binnenkort naar Goirle of all places.... want ze hadden iemand nodig die F20 mocht jureren... Woeps ja dat heb je als 1/3 van het F20 juryledenbestand in ZH zit. hihihii ROFL
Geeft niet tikt lekker aan zo vlak voor mn vakantie.

Lied er zijn nog zat maneges waar ze nog lang niet aan >F12 toe zijn hoor, je komt echt niet zonder werk te zitten. Sterker nog ik vrees dat ik als F20-er straks allene nog maar voor de hoge proeven wordt gevraagd.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:37

Vippie schreef:
Ik mag binnenkort naar Goirle of all places.... want ze hadden iemand nodig die F20 mocht jureren... Woeps ja dat heb je als 1/3 van het F20 juryledenbestand in ZH zit. hihihii ROFL
Geeft niet tikt lekker aan zo vlak voor mn vakantie.

Lied er zijn nog zat maneges waar ze nog lang niet aan >F12 toe zijn hoor, je komt echt niet zonder werk te zitten. Sterker nog ik vrees dat ik als F20-er straks allene nog maar voor de hoge proeven wordt gevraagd.

bedankt voor je medeleven maar we gaan er gewoon vanauit dat we met z'n allen 30 juni slagen hihi

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 17:31

Even een update:

Zojuist heb ik de FNRS nógmaals gemaild met de mededeling dat ik graag op korte termijn een nieuwe cursus in deze regio wil.

Ben benieuwd naar de reactie!

Josephine85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:04

Ik ben benieuwd naar hun reactie. Heb ze ook nog een tijdje terug gemaild, maar kreeg toen heel duidelijk te horen dat als ze nieuwe cursuslocaties hadden ik het echt zou komen te weten Verward

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:32

Dat zeiden ze tegen mij ook, maar ik zou het toch op prijs stellen dat dat is voordat ik oma word.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:00

Kun je mooi je kleinkinderen jureren Haha! .

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:01

Tja.... Maar ben nu 18, dus duurt noge ven

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:24

Tijd is een relatief begrip, helemaal als je iets wilt met de FNRS.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 10:37

Citaat:
Beste [***],

er zal zeker nog wel een jurycursus komen in Zuid Holland, wanneer is nog niet helemaal bekend. Wij zijn bezig om nieuwe cursussen te plannen en dan zal in het najaar dit jaar weer nieuwe cursussen van start gaan. Het is nog niet bekend waar, dat wordt aan de hand van het aantal inschrijvingen bekeken.

wij hopen u hiermee voor zover voldoende te hebben geinformeerd en hopen u snel te kunnen uitnodigen voor een jurycursus.

Met vriendelijke groet,
FNRS

Josephine85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:30

Ik hoorde een beetje via via dat de cursus misschien gegeven gaat worden op de rand Noord/Zuid-Holland. Maar we zullen het zien.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:33

Das mooi, en wanneer zou dat gaan plaatsvinden?

Josephine85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:27

Ze hopen op september, maar daar durf ik verder niet veel over te zeggen aangezien ik inmiddels al vanaf november wacht Clown