Chaps of rijlaarzen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Chaps of rijlaarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:38

Sinds er gestart mag worden met gladlederen chaps heb ik de rijlaarzen aan de kant getrapt. Bevalt me uitstekend. En ik reed toch al zeker 15 jaar met leren laarzen. Dit loopt beter, zit lekkerder, trekt makkelijker aan en uit, en ik vind het net zo mooi als een laars. Met rijden vind ik het ook fijner, ik kan mijn hak beter uitdrukken en mijn beenligging is stiller geworden.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:05

Ik rij altijd met chaps Haha! Met laarzen rijden vind ik echt super irritant Clown

XXHiskeXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:07

Vind zelf chaps het fijnst Haha! Of leren rijlaarzen Haha! als je die aan hebt wil je ze nooit meer uit doen, nadeel : duur Boos! gewone rijlaarzen (rubber) vind ik persoonlijk niet zo fijn Knipoog

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:10

ik heb nu leren chaps en schoenen van ariat en ze zitten zoo lekker!! Vindt chaps echt super fijn.

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:10

Ik vind het eigenlijk allebij wel fijn.. Ik rij nu eigenlijk altijd met laarzen, maar als mn voeten zijn uitgegroeid koop ik leren laarzen.. Ik ga denk ik ook binnen kort kijken voor chaps.. Dat lijkt me fijner zitten..

Melanie_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:34

Ik vind in de zomer Chaps fijner,met nat weer mijn rijlaarzen en als het heeel koud is mijn winterboots.

flOortje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:41

Ik vind leren rijlaarzen erg lekker..
Nu ben ik ook superblij dat ik ze eindelijk na al dat sparen heb Lachen
Maar.. met mesten draag ik gewoon jophurs.. maar met rijdne ben ik echt gehecht aan m'n rijlaarzen, winter, regen zonnneschijn of iets anders met rijden heb ik m'n leren rijlaarzen aan Lachen.. maar voor iedereen verschilt zoiets..
succes met zoeken Knipoog

Claudia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:39

ik heb gewoon Jophurs, met Chaps.. Haha!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:11

Ik heb ook 'joppies' met chaps. Dit omdat ik geen leren rijlaarzen krijg, en ik rubberen echt k********t vindt!! Dus, als ik jou was zou ik òf voor lederen rijlaarzen gaan, of voor jodphurs met chaps. Lachen

Peetjuh_Amir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:49

Ik heb sinds een tijdje leren laarzen en vind dat toch wel erg prettig! Het geef zo veel meer stevigheid. Ik heb een paar keer met chaps gereden maar ben toch meer voor de laars, maar dat is mijn mening Knipoog

AndalusierX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:54

Hee!!

Chaps :
In de zomer zijn chaps veel fijner, omdat dat koeler is, en je kan ze makkelijker uitdoen dan laarzen.
Een nadeel van chaps is dat ze heel los zitten ( dus ze zakken snel af, vooral als je veel been moet geven ), en ik heb eens gehoord je met chaps makkelijker je enkel ofso kan breken.

Laarzen :
In de winter is het lekker warm ( moet je wel gevoerde laarzen nemen ). En voor een wedstrijd heb je ook laarzen nodig, je mag dan niet met chaps rijden.
Een nadeel van laarzen is dat ze moeilijk uitgaan, en ze gaan zo snel stinken hahaha

Mja,, hopelijk kan je nu iets beter kiezen ofso XD

Groetjes Joyy & Friietj

angela_mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:35

zelf vind ik chaps makkelijker.. maar voor wedstrijd heb je rijlaarzen nodig. chaps gebruik ik gewoon om gewoon te rijden. In de winter zijn ze warm genoeg en ik de zomer kun je je chaps afdoen als ze te warm worden Knipoog