onvakkundige jonge jury

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: onvakkundige jonge jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 08:20

en ook de titel doet wat anders vermoeden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:01

karin_gracia schreef:
Jongens, volgens mij vergeten jullie waar het om gaat.. jullie hebben allemaal natuurlijk wel gelijk.. maar in dit topic ging het er toch echt over het feit dat de jury gewoonweg niet kéék naar de ruitertjes, hoe kunnen jullie het dan hebben over streng zijn of juist voor sinterklaas spelen.. dat is hier niet aan de orde.

Dan hadden er wel ruiters winst gehad Haha!
Wat doet een jury die een onderdeel gemist heeft? 'Doe dan maar een zesje.' *LOL*

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 14:00

Daarnaast vraag ik me af hoe je én op een jurylid kunt letten én op de combinatie...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 14:05

ik kan helaas weinig met het gegeven commentaar hgier
er waren meerdere, lees alle, combinaties die klaagden over de jury en de wijze van jureren, ook degene die in de andere rubriek eerste stond met 167 punten.
er waren enkele mensen die vlak bij het juryhok stonden, en de jury over vanalles hoorde kletsen, behalve over de proef.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 14:43

Antwoord op je vragen:
Al vaker meegemaakt dat er weinig wp-en gescoord werd...
Ben er niet boos om geworden, wel in eerste instantie afgevraagd wat de jury anders gezien heeft dan ik....
Maar heb nog nooit een jury daarop aangsproken, ben wel een keer door 2 juryleden aangesproken omdat die zelf niet snapten waarom het derde jurylid zo laag gepunt heeft...
Een andere keer had Britt met haar pony net geen winstpunt terwijl ze de weken ervoor ruim 190 punten reed en de weken erna ook... het zij zo.
Samenvattend: ja ik ken het, maar ben er nooit boos om geworden.
reden: vanaf 150 punten, heb je gemiddeld een 5 voor de onderdelen en dus gemiddeld een voldoende gescoord maar was de proef niet winstpuntwaardig....
Het enige dat ik dan doe is: nicht ärgern nur wundern.
Niet aan ergeren je alleen verwonderen Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 15:06

haha dankjewel alane
jij weet het mooi te omschrijven Haha!

ach ik maak me er nu ook niet druk meer om
vind het alleen jammer dat zulke juryleden hun diploma bij een bakje boter hebben gekregen.
zo is het met elke jurysport uiteindelijk,
maar het blijft erg jammer

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 08:55

ik kan me goed in jouwn verhaal vinden, en mensen die zeggen laat maar e.d.
jurysport, okay, maar in sommige gevallen moet je er wel iets tegen doen, anders blijft het balletje rollen....
ik vind het heel correct wat je gedaan hebt.
er gebeurt te veel dingen, en ik vind dat als er iets gebeurt wat niet door de beugel kan zeker wel gemeld mag worden.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:54

crossmonster schreef:
nu was bij ons ook de vraag of deze persoon wel een jurylid was, in de vademecum was ze niet te vinden.
de knhs zei van wel, maar ja als zij zouden bekennen dat ze idd geen jury was, dan zou er wellicht openbaarheid aan komen, en dat kan natuurlijk niet.

ik denk nog steeds dat ze geen officieel jury was, en in elk geval geen vakkundige.

wat zouden jullie hebben gedaan ?
en is mijn boosheid terecht ?

Pfftt... ik ben partijdig, dat weet je. Daarom ga ik me ook buiten deze kwestie houden. Ik kan alleen maar beamen dat de jury in kwestie gewoon haar papieren heeft. De vademecum spreekt niet enkel de waarheid....

__Matt__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:01

Maar ik heb ook wel eens een jury gehad die aan de auto maar eens kwam vertellen dat ik helemaal niks kon enz.. Ging ze vertellen dat ze de proef verschrikkelijk vond en dat er geen enkel goed punt in te vinden was ofzo.. Maargoed,, toen had de eerste prijs ook maar 140 punten.. Hoezo een beetje streng..