Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

runningkawa schreef:Middeltjes met citronella zijn zover ik begrepen heb dit jaar uit de handel

jrxs4all schreef:Tja, dan zal in in ieder geval 1 flesje moeten kopen om dat uit te zoeken ......
Ik vind het wel goed dat het is uitgetest op containers en niet op paarden of konijntjes![]()
)...
BlazingBoots schreef:dus wie bied zich aan voor een gratis flacon FlyBuster?

runningkawa schreef:Dat wil ik best doen
Maar vraag het bijv ook eens aan Renske_
Deze werkt beroepsmatig met paarden en kan zo nog veel beter testen.
En zei heeft dezelfde ervaring met dazen dan ik.
Dat er niets helpt, dat ze door de vliegendeken enz heen steken

Miirthe schreef:Klopt van de citronella; het zit niet meer in de sprays maar gewoon een flesje olie is gewoon nog te krijgen, dus idd als je - zoals BlazingBoots - zelf een brouwsel maakt kun je het nog gewoon sprayen.
Zelf ook Veerust gebruikt; maar vond het zelf iets te chemisch.
Ik neem mezelf iedere zomer weer voor een spray met Hertshoornolie toegevoegd te kopen, maar ik vind die lucht echt niet te harden

En dan zitten er hier nog niet extreem veel. benangelique schreef:in de stal hebben we zo'n 'knetterlamp' hangen, maar sinds vorig jaar ook cd's! deze spiegelen en dat jaagt de vliegen uit stal. werkelijk niets werkt zo verschrikkelijk goed!
tijdens het rijden gebruiken wij bremsen bremsen. van veerust wordt ie kaal. ook rijden we OF 's ochtends heul vroeg (voor 7-en) OF 's avonds heul laat (na 10-en).