missje schreef:hier de foute voorlezende moeder,
de 0 was wel terecht, wel banketstaaf natuurlijk voor een kind wat haar best doet in de Bdressuur.
vind wat dat betreft dat de jury wel iets kindvriendelijker mag zijn.
noteer gewoon op het protocol wat de minpunten zijn en waaraan ze moeten werken en geef normaal een lager cijfer.
hoezo?? als de rest wel goed is, maar dat ene niet getoond door niet weten hoe je proef in elkaar steekt hoeft de rest toch niet lager gepunt te worden??
missje schreef:wat heeft een kind eraan om helemaal de grond ingestampt te worden en geen lol meer in het rijden van wedstrijden zou krijgen omdat ze verschrikkelijk laag gejureerd word.vooral in de B dressuur.
laat de kinderen lol hebben in hun sport en noteer het zo dat ze er wat van leren kunnen.
ook hier weer hoezo??? ik heb een kind in de zwemsport, moest bij speedo-wedstrijden als 6 en 7 jarige 25 m vlinderslag ... werd gewoon gediskwalificeerd "handen niet los van het water!" geen discussies mogelijk!!!!!!!!!!!! Dus waarom die erkenning in de paardensport niet????
tja elke sport kent zijn regels, ongeacht niveau of leeftijd
missje schreef:en vooral niet tegen een kind zeggen als ze heeft gegroet dat ze een 0 erbij heeft staan want zie daar echt het nut niet van in. zet het op het protocol en ook waarom ,dan komt het ook wel over.
maar ondanks de 0 was het een nette proef die toch nog 176 punten had. (en dat met een tinkertje)de andere proef werd beloond met 186punten , de pony superbraaf dus onze dag was toch wel goed.
Kan niet uit je verhaal opmaken of de jury dit nu wel of niet gedaan heeft maar IMO;
Kind mist een compleet onderdeel uit haar proef, kan dus zelf ook rekenen . .ga dan even uit van het ergste ... kan het alleen nog meevallen
BTW denk ik dat er maar weinig kleine kinderen het zullen waarderen als na het groeten de jury uit zijn hokje komt en meldt: " je hebt een 0!!!!!!!!!!!!!"
Ik snap het (en dat met een tinkertje) niet helemaal ... is het bij jullie niet gebruikelijk dat er ook tinkers, friezen, fjorden of haflingers starten????