Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marquez1 schreef:stalnijmegen schreef:hahaha bij mij stond er eens als comentaar op de coupon..
"leuk gereden,jammer dat je het allemaal niet serieus neemt"
hahaha
Haha dat heb ik nog nooit gehoord
Een instructirice waar ik ooit les van had die deed het echt overdreven, als ze naar de jury toe reed zette ze een vrolijk gezicht op, eenmaal van de jury af trok ze weer een geconcentreerd gezicht. Ze had het zichzelf altijd zo aangeleerd, al vanaf de ponytijd, dat ze er niet meer over nadacht, maar dat het een automatisme is geworden

wat een slijmerd! maar ja bijna iedereen van die mensen en jury's kennen haar vader (die voorleest) en dus heeft ze daar wel een stapje voor.. glimlachen werkt goed ontspannend op je paard, en heeft soms een goede invloed op de jury heb ik al gemerkt (vooral als het vrouwen zijn, die zijn meestal losser, de mannen kijken vaak met een zonnenbril heel serieus en kritisch en hopen dat ze snel een pint kunnen gaan drinken
hehe grapje!) mijn lesgeefster zei dat ik eens moest glimlachen op men paard, ik deed dat en met paard ontspande gelijk en begon een paar keer te briesen, en ik begon wat breder te lachen
echt grappig, net of je een geheimpje hebt, iets tussen jou en je paard.. super toch! iedereen zich aan het afvragen waar we zo om moeten lachen!
Suprice schreef:Ik lach meestal niet, ik ben te geconcentreerd daarvoor. Maar met groeten meestal wel
Marije1984 schreef:In de punten merk ik er niks van dat ik vriendelijk lach. wsel aan de jury. Meestal lachen ze even leuk terug. Dat geeft me een goed gevoel. Soms ook niet. Dat zijn dan echt de chagarijnen.

Je groet iemand op straat toch ook niet zonder te glimlachen?

More schreef:Ik ben meestal ook heel serieus aan het kijken. Maar als ik afgroet glimlach ik altijd wel even. Gewoon netjes toch.
Maar bij het groeten en na mijn proef lach ik wel altijd.

Verder ga ik niet overdreven blij zitten kijken ofzo
Eerst reed ik verkeerd en ik had het geneens door totdat ze het volgende onderdeel voorleeste.. Dus toen werd ik al een beetje melig. Daarna las zij verkeerd voor. Ze zei een letter die geneens bestaat waardoor de tranen over onze wangen stroomden. Gelukkig vond de jury het alleen maar leuk en ik had nog winst ook