Groen is ook onzin, elk paard kan schrikken, zelfs een die dat anders nooit doet.
Overigens ook nog nooit gezien
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Judith_ schreef:groen is voor een groen paard. Wit voor een hengst.
maar goed deze hengst was gelukkig niet extreem hengst, leek eerder op een extreme ruin
OomaaikeoO schreef:[ben ik het niet helemaal mee eens.
Je kunt nooit van tevoren weten of je paard gaat slaan.
Ja ok, als je paard het vaker doet, maar een paard dat normaal nooit slaat kan echt wel een keer uithalen. Ik vind gewoon dat iedereen goed rekening met elkaar moet houden, en een paardlengte afstand houden van elkaar.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

bijoekimmie schreef:Doe je toch rode en witte lintjes in zijn staart, net als een blindestok.![]()
![]()
Schoot me ineens te binnen en kon het niet laten om niet op te schrijven.

runningkawa schreef:afsnijden is aan de voorkant
Mept ze daar ook al

Vippie schreef:OomaaikeoO schreef:[ben ik het niet helemaal mee eens.
Je kunt nooit van tevoren weten of je paard gaat slaan.
Ja ok, als je paard het vaker doet, maar een paard dat normaal nooit slaat kan echt wel een keer uithalen. Ik vind gewoon dat iedereen goed rekening met elkaar moet houden, en een paardlengte afstand houden van elkaar.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Wat een onzin, dan kan iedereen wel een lintje er aan gaan hangen want wie weet haalt hij ooit uit....
Mag aannemen dat je je paard een beetje kent en thuis ook wel eens rijdt, dus je weet dondersgoed of hij slaat of niet (en met slaan bedoel ik dus echt gericht en gemeen uithalen naar collegapaarden die langsrijden op gepaste afstand).
1 voordeel van een rode strik, je hebt wel lekker de ruimte met het losrijden en je wordt niet gehinderd, hmmmmmm misschien moet ik er ook maar eens ene strik in gaan hangen
Van de TS snap ik wel dat ze er een strik in knoopt, ik heb ooit een half blinde ijslander gereden en die kon ook flink schrikken en uithalen als er langs zn blinde kant ineens wat gebeurde. In dat geval telt een gewaarschuwd mens voor 2.
Eneehh TS, waarom rij je niet meteen naar die mensen toe om uitleg te geven over wat er met je paardje aan de hand is? Is die ergernis ook meteen uit de wereld geholpen en zullen ze veel meer begrip hebben.

ingridjuh schreef:hoi hoi
gewoon die strik blijven dragen laten ze maar oppassen voor jou
comentaar gewoon negeren
xxxxx
ingrid
Joris liep met het inrijden redelijk relaxed. Nu alleen in de ring de spanning er nog af. Maar goed ik dwaal af.

(moet je een keer meemaken dan snap je mij)