Epony tussen de paarden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LR1988

Re: Epony tussen de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:06

hejhej.. kword in maart owk 18 en rijd nu L springen maar is het voor een E pony niet moeilijk om zich aan te passen aan de afstanden in een paardenparcours..? kheb er wel eens negatieve dingen over gehoord?

martientje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:39

tsja pony heeft kleiner galopsprongen dan een paard en t parcour staat ingesteld op galopsprongen van een paard dus kan zijn dat je niet lekker uitkom met je pony...daarom spring ik ook geen wedstrijden met mijn pony

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:41

Er zit waarschijnlijk minder verschil tussen de galopsprongen van een E-pony van 1.56 en die van een paard van 1.60 dan tussen de galopsprongen van een paard van 1.60 en eentje van 1.80. En die twee laatstgenoemde springen sowieso op dezelfde hoogte en afstanden. Dan kun je ook stellen dat het voor een paard van 1.60 moeilijk moet zijn en dat is ook lang niet altijd het geval: 'de galopsprongen van een paard' is ook een relatief begrip, want dat is alles vanaf 1.56 tot over de 1.80. Het verschil tussen een B- en een E-pony, zeg maar. Knipoog

Jooorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:30

Opzich hoeft het niks uit te maken. Een pony kan net zo goed zijn als een paard. Ik ken ook wat mensen die dat doen.

zamiratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 23:07

snowylover schreef:
Ik heb een vraagje.

Ik ben in Oktober begonnen met een Epony waar anderen niets mee konden. Maar helaas moest ik eind December stoppen omdat ik 18 werd. Heb in anderhalve maand 9 winstpunten in de B gereden.

Nu is mijn vraag wie rijd er nog meer met een epony tussen de paarden? Ze is niet echt groot ik denk 152.

Deze foto's zijn gemaakt op de laatste wedstrijd in Hoogenweg, beetje donker ivm mist. Verdrietig

Afbeelding

Afbeelding

je zou het kunnen proberen, ik ken iemand die is van de B naar de M2 gekomen met een E pony tussen de paarden, dus je kan het proberen:P