Ik ben jaloers op degene die de "eerste keer" al achter de rug hebben met hun W'tje!! hahah
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
germie schreef:Heb mijn W-tje in september onderling gestart: 185 punten. Ze is dus ook wel klaar voor een officiele proef.
Maar ik vind het nog wat vroeg. Er zijn dingen die ik nog niet goed genoeg vind gaan. Ik train nu ook niet veel (1 tot 2 keer in de week) en dan is een wedstrijd toch wat zwaar. De startkaart is dan ook nog niet aangevraagd, maar het kriebelt af en toe wel.
!talented schreef:germie schreef:Heb mijn W-tje in september onderling gestart: 185 punten. Ze is dus ook wel klaar voor een officiele proef.
Maar ik vind het nog wat vroeg. Er zijn dingen die ik nog niet goed genoeg vind gaan. Ik train nu ook niet veel (1 tot 2 keer in de week) en dan is een wedstrijd toch wat zwaar. De startkaart is dan ook nog niet aangevraagd, maar het kriebelt af en toe wel.
Ik pak mijn W-tje toch wel een keer of 4/5 in de week hoor!
T komt nog wel goed
haha
Mexxuna schreef:Ik rij een jong paard voor een dressuuramazone.
Het paard is een w'tje dus word dit jaar 4, ze is nu ongeveer 8 weken zadelmak, en ik rij haar 3 x in de week, de rest van de week staat ze met leeftijdsgenootjes op de wei.
Op zich is het een heel braaf dier, loopt netjes aan de teugel, (duikt er soms wat achter), heeft een spectaculair voorbeen, en het slingeren word al een stuk minder.
Nu heeft de eigenaar mij ingeschreven voor een wedstrijd 16 feb a.s., Ik mag nog B starten, dus we beginnen ook in de B.
maar ik vraag me af of het niet te vroeg is om dat dier al mee te nemen op wedstrijd?
Het kan braaf stappen, draven en een galopje doet ze ook netjes.
De eigenaar vind het een goede leerschool, en hoe eerder ze aan wedstrijden gewend is, en hoe vaker ze mee genomen wordt, hoe beter.
Wat vinden jullie?
talented schreef:Ik ben vorige week HC gestart en kreeg er 204! Zou daarmee dik gewonnen hebben!
Djesseka schreef:Ja hoor! Ons W-tje gaat sinds 28 januari mee op wedstrijd. Begonnen in de L1. Ze is nu drie keer mee geweest, heeft 12 winstpunten met punten tussen de 194 en 211. Ze gaat mee voor de ervaring en de mooie punten zijn leuk meegenomen. Zolang er geen druk achter staat, kan het in mijn ogen echt geen kwaad.
paardje schreef:Djesseka schreef:Ja hoor! Ons W-tje gaat sinds 28 januari mee op wedstrijd. Begonnen in de L1. Ze is nu drie keer mee geweest, heeft 12 winstpunten met punten tussen de 194 en 211. Ze gaat mee voor de ervaring en de mooie punten zijn leuk meegenomen. Zolang er geen druk achter staat, kan het in mijn ogen echt geen kwaad.
Dan ben je volgens mij in overtreding (of gaat het om een pony?) Paarden die dit jaar 4 worden mogen naar mijn idee pas vanaf april L starten....
Citaat:Ik zit met mijn W-tje ongeveer aan de 60 wp omdat ik niet over mag!
Djesseka schreef:Ik neem aan dat wij daar dan wel op aangesproken zouden zijn (maar heb inderdaad ook zoiets opgevangen, ja).
asjemenou schreef:Nee hoor, maar de basis zit erin.
Als je dan 1 keer in de week er thuis een kwartiertje op gaat zitten, en op wedstrijd een kwartiertje losrijdt, dan moet ie een half uurtje lopen in de week!
Is toch niet zoveel?
Ik vond meer oefenen ook niet nodig, want de basis kent ie, en meer hoeft ie toch nog niet te kennen, dus dan laat ik hem liever ervaring opdoen.