Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Djilan schreef:Inderdaad, is maar net wat je verwacht en je wensen zijn. Mij gaat het om het rijden in de natuur, de rest hoeft van mij niet zo. Wil je meer mogelijkheden behalve fietsen, wandelen of paardrijden moet je inderdaad een ander adres zoeken
Ir111 schreef:Ja, das redelijk nieuw. En ze staan er niet elke dag, geloof vrijdag en weekend.
Ben gek op pannenkoeken
Als je gek op pannekoeken bent ben je vast ook al eens te paard naar de Carolinahoeve gereden? Paard vastbinden en pannekoeken snacken! Lekkerrr. Ir111 schreef:Maar Djilan, als jouw lokatie Zuid(oost)Veluwe is woon jij toch zo'n beetje in Dieren/Laag Soeren of vergis ik me nu?

Ir111 schreef:AnneOmie: winkelcentrum Dieren is nog geen 5 minuten rijden!Als je gek op pannekoeken bent ben je vast ook al eens te paard naar de Carolinahoeve gereden? Paard vastbinden en pannekoeken snacken! Lekkerrr.
Ben niet zo'n held met kaartlezen
Djilan komt me vast wel even opzoeken met Blik toch
Silence schreef:Wij gaan ook voor de rust en hebben daarom ook geen park nodig dat barst van de entertainment.
Wij vermaken ons wel.

, maar die is toch echt genomen omdat mijn paardje zo heet
ravellie schreef:alsof het moet barsten van het entertaimant![]()
Je tent opzetten achter een boerderij vind ik wel weer iets anders, ghe ghe
Maar gelukkig zijn we niet allemaal gelijk
En moeten sommigen ook rekening houden met partners
Zo primitief is het daar nou ook weer niet hoor

AnneOmie schreef:Nee haha dat konden we niet vindenBen niet zo'n held met kaartlezen
![]()
Voor de bosritten kom ik graag langs

Djilan schreef:AnneOmie schreef:Nee haha dat konden we niet vindenBen niet zo'n held met kaartlezen
![]()
Haha voor het vinden van een winkelcentrum heb je mij en Blik niet nodig hoorVoor de bosritten kom ik graag langs
de plaatselijke snackbar ook
Silence schreef:Wij gaan zelf voor de stacaravan. Kan iemand me vertellen hoe deze staat ten opzichte van de paarden?
Twee jaar terug stonden we met onze caravan bij het speeltuintje, dat was wel jammer. Maar ach, die minuut lopen naar het weiland overleef ik ook wel
En Lady vermaakt zich prima met gras.
En de ene is groter dan de andere voor zover ik me kan heugen.
Er zat een uitklapbed ofzoiets bij, zodat je eventueel met z'n drieën kon slapen, maar een tentje meenemen mocht ook. Ach, we zien het allemaal wel van de zomer, we kunnen in elk geval lekker het bos in, dat is het belangrijkst toch? (Voor mijn paard in elk geval wel
)