paard springt op hond

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: paard springt op hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 22:20

dat klopt ze heeft telkens als hij voor haar stal ctond zeer boos gekeken. haar oren konden niet platter en wilde naar hem bijten. Hoe duidelijk wil je het hebben. Naar andere honden is ze niet zo. Als ik een hond in het bos tegenkom is het goed ook als die er achter aan rent.

Sap_Fresco

Re: paard springt op hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:47

Mijn paard reageert bijna niet op honden, behalve als ik ze aai, dan word hij jaloers en dan zou die m t liefst opeten..

verder had hij 2 jaar geleden op t stand een duitse herder in z'n achterbenen hangen wat hij niet erg prettig vond.. wat ik dan ook weer kan begrijpen En er was dus ook geen eigenaar of iets van die herder in de buurt.. Gelukkig had ik een zweep bij me dus kon m van me paard af rammen (niet zo lief, maar van me paard blijven ze af!!) en hij had een goede diepe wond, maar niets aan overgehouden

als er nu op t strand een hond op m afkomt, hoef ik maar hulp te geven en hij zorgt al dat ze niet meer in de buurt komen..
Gelukkig is hij niet bang geworden en haalt hij nu niet zomaar uit.. maar beschermt hij anderen en zichzelf voor vervelende honden
xx