Zadelhoekje voor de auto

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Re: Zadelhoekje voor de auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 20:58

Ik geloof dat dit bij ons niet lukt, toch heel erg bedankt met het maken van de fotos.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:20

Nou, dat ziet er best goed uit! Om beschadigingen tegen te gaan zou je het hout op het uiteinde en daar waar hbet zadel ligt nog kunnen omwikkelen met een laagje schuimplastic.
Schuift dit niet weg in de bochten (balk schuin aan één kant zodat 'ie van het kozijn afglijdt en dat alles er dan afdondert) ? Vind het een heel praktische oplossing (goed en goedkoop) ! Bedankt voor je foto's!! Toch nog gelukt vandaag Knipoog .

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 07:45

Nee het schuift niet weg, in het kozijn zit een rubber stripje dit houdt het balkje goed op zn plek. (Je moet het balkje niet korter maken dan de ruimte die er is, dan schuift het denk ik wel.)

Dat schuimrubber is misschien wel handig! Maar onze auto is niet meer zo nieuw, en eigenlijk beschadigd er niks doordat het er klem tussen zit.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:28

Nibbit, heb je tip uitgevoerd en zadel "hangt" nu in de auto. Super! Heb een vuren balk van 40 x 50 genomen en daar een isolatiebuis omheen geklemd. Dat is van dat stevige schuimrubber dat om radiatorleidingen heengaat. Ziet er nou nog netjes uit ook en kan het zadel niet beschadigen. Zit nog te denken om 'm doormidden te zagen en in het midden dan een pianoscharnier te maken. Dan kan ik die balk dubbelvouwen en makkelijker opzij leggen als ik het zadel niet mee hoef te nemen. Moet alleen nog even kijken of di verbinding sterk genoeg blijft.
Ieder geval: bedankt voor de tip, kost geen drol en werkt uitstekend!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:39

NoaFleur schreef:
Afbeelding
Ook makkelijk na te maken in hout:
http://www.horsegift.com/MERCHANT2/4.22 ... _Code=2000
En als je er genoeg gewicht in legt moet die denk ik makkelijk kunnen blijven staan. Heb je alleen wel geen hoofdstelhaakje dus daar moet je nog iets anders op zoeken Haha! Haha!

die zijn wel handig.
ik kijk even mn vader lief aan Tong uitsteken
die wilt er vast wel 1 maken voor mij.