M1 een struikelblok?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

talented

Re: M1 een struikelblok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:49

MissEvil schreef:
Ik heb het zelf nog niet gereden hoor, ben niet zo fanatiek.
Maar ik zag toen bij de ponyclub heel erg (en nu nog steeds wel) dat mensen die hun paard echt goed voor elkaar hebben er geen problemen mee hebben. En mensen die hun paard nog niet ver genoeg voor elkaar hebben, erover struikelen Lachen

Dat is met elke klasse zo Nors opkijken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:50

Inderdaad en ik vind de M2 het struikelblok. M1 totaal niet Lachen Nooit last van gehad

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:54

Ik had dat toen met mijn pony ook, reed wel elke keer winst maar nooit boven de 65%!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:56

MyWishMax schreef:
Inderdaad en ik vind de M2 het struikelblok. M1 totaal niet Lachen Nooit last van gehad

Helemaal mee eens, tot aan het M2 reed ik standaard 2 winst per wedstrijd. Maar in het M2 niet meer.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:17

Ik ben fluitend de B doorgereden, L1 ging ook erg goed tot het binnenseizoen (gestrest paard dat rare dingen ging doen en ik kon er niet meer normaal aan blijven rijden), eerste buitenwedstrijd gelijk weer prijs. Nou is het bij mij vooral in de training enorm wisselvallig, weet niet echt goed wat ik aan mn paard heb en kom de helft van de tijd niet aan trainen toe. Hoe verder je komt hoe moeilijker het dan wordt om een nette proef te krijgen, want thuis hoefde ik bepaalde dingen gewoon niet te trainen want dat wilde echt niet, terwijl het op concours dan wel weer aardig knap ging.
Toen ik L2 ging starten dacht ik dat ik echt heel snel door de mand zou vallen (alles moet sneller achter elkaar, je hebt minder mogelijkheid om te smokkelen als je paard ineens 'niet thuis' geeft Duivel )
Maar die wandelden we zo door
Toen ik M1 ging starten was ik ervan overtuigd dat het nu helemaal mis zou gaan. Tong uitsteken
De allereerste M1 proef ging ook compleet mis, Orien was enorm gespannen, dan alles dicht op elkaar (M was voor mij ook nieuw) dus dat ging niet. De 2e proef was Orien wat afgekoeld en had ik duidelijk gemaakt dat ik echt reactie van haar wilde als ik wat vroeg (als ik in de proef een keer wat meer hulp gaf omdat ze niet reageerde was ze gelijk gepikeerd en wandelde onder me vandaan) en werden we 2e.
Rijd toch nog gewoon winst en ook wel prijs. (alleen nu het binnenseizoen weer minder, zit steeds net onder de winst omdat er gewoon veel teveel spanningsfouten in zitten, erg jammer. zodra het weer op een grasveldje mag is dat weer over...)
Ik vind het dus wel meevallen, maar ik ben dan ook best wel fanatiek en wel echt aan het trainen (en in hoeverre dat werkt, tsja...)