Tulandro schreef:Die van mij is vorig jaar zo uit zijn dak gegaan dat ik hem dit jaar gewoon wat sedatie geef.
zodat hij nu in zn hoofd nog steeds de pan uit flipt, maar het lichamelijk niet kan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tulandro schreef:Die van mij is vorig jaar zo uit zijn dak gegaan dat ik hem dit jaar gewoon wat sedatie geef.
Arabian_Girl schreef:Ze zijn hier al de hele dag aan het knallen![]()
Vanmorgen toen ik ging voeren ook.Gemini stond onder het afdak en de rest buiten.
Shadi schrikt af en toe van de knallen.Dit is de eerste keer dat hij het nu echt ziet en hoort. VOrig jaar stond hij ergens anders en dede ze alle deuren dicht/licht aan en radio aan. Maar nu gaat dat niet.
Dolly staat gewoon overal naar te kijken.
SOraya is echt druk die loopt maar heen en weer en rennen en draaien als ze dr stal in loopt.Ook is ze de hele tijd aan het mesten(dun)
Gemini is normaal echt een zeikert.Maar toen ze met vuurwerk voorbij kwamen stond hij gewoon doodstil te kijken ernaar.Niet rennen of gek doen.
Maar soraya gaat dus lopen rennen en dan gaat de rest meedoen.
Hooi hebben ze onbeperkt altijd.
ZIt nu nog te twijfelen of ik de draden dicht doe dat ze alleen bij de stal en onder het afdak kunnen.
Of open laten zodat ze dewei in kunnen.
Vorig jaar stonden hun dus binnen met de bovenluiken dicht..maar nu gaat dat niet want heb niet genoeg stallen daar.
Dolly is wel gewend om dan gewoon buiten te staan..
Hmmm ga zo voeren dus even denken wat ik ga doen.
Ga wel na 12 uur kijken hoe t gegaan is.
Hoop alleen niet dat ze door de draden gaan.Dat er dus 1 in de sloot ligt ofz...
wat zouden jullie doen?
roossie22 schreef:Tulandro schreef:Die van mij is vorig jaar zo uit zijn dak gegaan dat ik hem dit jaar gewoon wat sedatie geef.
zodat hij nu in zn hoofd nog steeds de pan uit flipt, maar het lichamelijk niet kan

. Juist als je gaat kijken worden ze bang/ onrustig (goh, normaal komen ze nooit het licht aan doen 's avonds en kijken in de stal). 

en radio kan dus ook niet aan..
nog even kom.Ze moesten medicijnen nog hebben sávonds (krampen)
polly2 schreef:
Wat een onzin....daar zijn die middeltjes voor. Als mensen kalmerende middelen krijgen flippen ze toch ook niet in hun hoofd alsnog uit de pan (denk aan ritalin bijv. of diazepam etc).
roossie22 schreef:polly2 schreef:
Wat een onzin....daar zijn die middeltjes voor. Als mensen kalmerende middelen krijgen flippen ze toch ook niet in hun hoofd alsnog uit de pan (denk aan ritalin bijv. of diazepam etc).
dat is jouw mening en dat mag, de mijne is anders