Voordelen en Nadelen van leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kinee_

Re: Voordelen en Nadelen van leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 11:02

mariekepiet schreef:
heey,
dan nog even een vraagje van mij, toevallig heb ik vanmiddag ook de petrie standaard gekocht, waren afgeprijsd met 40 % korting Knipoog
ik heb er nu 180 euro voor moeten betalen bij divoza.
maar nu mijn vraag, hebben jullie dat ook gehad dat het een beetje pijnlijk is boven op de voet met inlopen?
groetjes marieke

Jep. De bovenkant van mijn voeten zijn bont en blauw.
Dus dat is niets om je zorgen over te maken, en de een heeft dat wel en de ander heeft dat niet doordat iedereen verschillende voeten heeft! Tong uitsteken
Sommige mensen hadden last aan hun enkels, ik niet. Zo heeft iedereen wat anders!
Alleen volgens mij zijn pijnlijke knieholtes wel erg populair onder de leren laarzen. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 11:51

Ik wil ook leren laarzen, alleen zo bang dat ik er nog uit groei ofzo, dus wacht er nog even mee.. Knipoog

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 12:18

Er zitten bijna alleen maar voordelen aan leren laarzen, het enige nadeel is het inlopen. Mijn Petries waren vrij snel ingelopen. Ja

mariskavdl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 13:40

ik wou ook eerst leren rijlaarzen maar toen ik die laarzen aan het passen was vond ik ze egt niet lekker zitten, ik had zelfs een paar van 500 euro maar vond ze nog niet lekker zitten. ik weet wel dat je ze eerst moet inlopen enzo. maar als ik iets koop moet het meteen lekker zitten.. toen heb ik eens van die jodphurs aangedaan met leren chaps. ze zaten perfect!!! en was ik voor 250 euro klaar. dus het is maar net wat je lekker vind zitten en ik weet niet wat je doet, maar ik gebruik ze voor het springen dus dat kan wel als je dressuur doet is het wat anders denk ik... dus ik zou zeggen kijk dan ook eens bij leren chaps!!:P:P