Welke handschoentjes voor s'winters?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Re: Welke handschoentjes voor s'winters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:40

neopreen buitenkant en dun suede aan de binnenkant.. ik kon er zelfs prima mee rijden, ben namelijk niet zo'n handschoenenmens. Roekls zijn ook altijd fijn..

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:42

Ik heb BR's All-Weather, met een fleece bovenkant en kunstleren binnenkant. Helaas zijn die tot op de draad versleten en kan die in de winkel niet meer vinden! Heb nu ook 2 paar van Mondoni (Gaucho??), die met die gehaakte bovenkant en echte leren binnenkant, zijn ook fijn!

Earmpykje

Re: Welke handschoentjes voor 's winters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:36

Milaa schreef:
Ik heb hele normale merkloze handschoentjes die op een of andere manier super warm zijn Lachen .

Ik ook, Wibra of Zeeman ..... een euro per paar in de opruiming...

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:42

Ik heb de thinsulate van imperial riding. Die kun je voor 15 euro bestellen bij de paardendrogist. Echt topdingen! Goed wasbaar en met thinsulate op de bovenkant. Ik vind ze heerlijk warm zonder dat ze dik zijn op plekken waar ik dat niet wil. De pasvorm is uitstekend. En goed te betalen!

Mexxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:42

Okeej gewone hanschoenen kunnen dus ook 's winters... Dat was het enigste eigenlijk wat ik wou weten!!

Gr. Mexxy

kalinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:46

ik heb rijhandschoenen van roeckle en in de winter gebruik ik die met fleece binnenin. Vind ik heel fijn rijden en lekker warm!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:39

De goedkoopste die ze bij de ruiterzaak hebben, van die wollige, rekbare met van die grip bobbeltjes erop.
Volgens mij stond er niet eens een merk op het zakje.
Gewone handschoenen heb ik ooit geprobeerd, maar die glijden mij te veel, kan ook aan mijn handschoenen liggen.