ThermoLaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Re: ThermoLaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:08

flying_kip schreef:
bij ons op de club zijn thermolaarzen verboden geworden omdat ze nogal dikken neusen hebben, bij ons viel er namelijk iemand af en die bleef door dr thermo laarzen aan haar beugels hangen....... Scheve mond

idd, die van mij hebben ook zulke plateau zolen er onder zitten dat je je voeten ook amper in de beugels krijgt..en áls ze erin zitten gaan ze er ook niet meer uit zonder handen erbij te gebruiken.
Moet je wel een paard hebben die zonder in paniek te raken stil staat zodra jouw voeten echt gevaarlijk vast zitten. Zodat jij of een ander je beuegels kan proberen uit te doen. Nee vind het echt levensgevaarlijke dingen om mee te rijden!

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:11

Die van mij heb ik bij de welkoop gekocht ik liep er toevallig langs ik dacht nou ik probeer het gewoon met de verwachting dat ze redelijk snel kapot gingen want ze waren 39,95 ofzo maar ik heb er zeker een jaar mee gedaan en nu heb ik ze weer doorverkocht via marktplaats. maar om er mee te rijden zijn het ondingen maar voor stalklusjes zijn ze heerlijk !!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:02

@foetsie: ahah ja is zo maar moet ze niet te ver in de beugels doen Tong uitsteken is ook voor mij gewoon goed Clown

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 18:20

Ik heb nu al voor de 3de jaar mijn thermolaarzen van Euroriding en ik vind het nog altijd heerlijke dingen!
Aan mijn enkels is het wel helemaal open aan de binnenkant, maar ach, dat heb ik bij alle schoenen en laarzen.
Ik vind ze ook veel beter rijden dan die rubbere laarzen...!

Reason

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:42

Ik heb ook thermolaarzen, die in de aanbieding waren bij de divoza Tong uitsteken
ik rijd er altijd mee, voor de dressuur zijn ze niet echt geweldig omdat je er toch minder gevoel mee hebt, maar ik kan er toch beter mee rijden dan met ijsklompjes. Tong uitsteken

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:44

Liedje schreef:
Rijden vond ik minder fijn maar ging opzich wel Lachen
Ik zou niet de goedkoopste van divoza nemen want die zijn na een maand stuk Nagelbijten / Gniffelen

ik heb er iets langer mee gedaan maar ze zijn idd heel snel stuk!!
Heb nu net nieuwe gekocht en kan er prima mee rijden!
In de winter kan ik echt niet zonder!!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:48

Ik heb ook van die thermolaarzen waarmee je in je beugels blijft hangen. Die gebruik ik dus ook niet meer voor het rijden, levensgevaarlijk vind ik het. Ik heb ze wel aan met longeren en in de stal en met honden uitlaten enzo.
Die nieuwe van Eurostar vind ik wel supermooi Tong uitsteken ze zijn alleen wat duur maar ze lijken mij wel heel prettig met rijden.

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 10:28

mountain horse zijn ook geweldig om mee te rijden....

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 07:55

Ik heb mountainhorse themolaarzen, nooit problemen met de beugels. heb ze nu 2 jaar maar ze beginnen nu helaas wel te lekker Scheve mond Na een dag door de sneeuw wandelen heb ik natte voeten, en dat is behoorlijk koud als het vriest (en dat doet het hier altijd) ook zijn spekglad. Heb ook nieuwe schoenen van mountainhorse met dezelfde zool en ook daar glibber ik overal mee heen. Kan geen berg normaal oplopen met die dingen. Met rijden zijn ze wel erg fijn, maar niet gemaakt voor barre winteromstandigheden Knipoog

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 08:00

ik heb de laarzen van de divoza...(mondoni)
vorig jaar had ik ook een paar daar ging aan de buitenkant zo'n stuk los en toen hebben we van de divoza het geld terug gekregen en heb dit jaar daar weer een paar van gekocht want ze zijn heerlijk warm... als ze weer stuk gaan ga ik dr gewoon weer mee terug.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 10:14

Als je van die kleine beugeltjes hebt, is het erg lastig rijden ja.
Maar voorderest lijkt het mij niet zo'n probleem, om mee te rijden.

Alrun__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 10:28

Ik rij elke winter met thermolaarzen, bevalt me goed op mijn IJslanders.
Maar als ik caroussel rijdt op zo´n "normaal" paard is het toch een stuk moeilijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 11:53

Ik rijd d'r ook mee, bij ons in de omgeving zijn ze schijnbaar niet erg bekend, werd d'r laatst nog vierkant mee uit gelachen.. Knipoog
Vind ze wel heerlijk warm en lekker rijden. Lachen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:03

Ik heb thermolaarzen bij de welkoop gekocht, hiervoor had ik ze van BR. Ik rij t liefste wel met mijn MH laarzen (leer) maar met heel koud weer of een winters buitenritje dan doe ik lekker de thermolaarzen aan...
Misschien niet zo elegant, als t maar functioneert Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:43

Ik heb gister thermolaarzen gekocht van BR.
Deze heb ik vroeger ook gehad, bevielen goed.
Heb ze 2 jaar gehad. En kon ze niet meer aan doordat ze te klein waren.