[PG] Utah, schimmel, nu 5 jr

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: [PG] Utah, schimmel, nu 5 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 18:08

Maartje, lief van je maar mijn Utah had toch echt een piemeltje Knipoog

Sanex: ik ga binnenkort met een andere bokker die in Zwolle woont alle Roossiens af daar Hyper! Ik hoop dat ik daar wat mee opschiet!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:37

mag ik weten rond welke tijd Utah is verkocht aan w. Roosien? Er zijn ontzettend veel Roosiens in Zwolle die in paarden doen en ook heel veel Willems .. waaronder dus mijn zwager. Ik las dat jullie langs alle Roosiens heen willen gaan maar dat lijkt mij niet een heel strak plan aangezien deze mensen van het kamp komen en eigenlijk hier niet zo heel veel waarde aan hechten en het al helemaal niet zo leuk vinden als mensen zomaar komen om naar een paard te vragen die voor hun vaak niet meer betekent dan een handelbaar iets( klinkt idd erg hard maar ja het is helaas wel waarheid) Ik zit een beetje door mijn man tussen hen in en als ik je kan helpen graag maar dan moet ik wel weten rond welke tijd Utah is verkocht aan deze willem roossien.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 17:39

ik ga de vorige eigenaresse straks bellen om te vragen wanneer precies!!
JE BENT EEN ENGEL DAT JE ME ZO WILT HELPEN!!!!!!!!!!!!! Kusje Kusje Kusje Kusje

----------
Moderatoropmerking:
Maya: Enorme hoeveelheid off-topic berichten verwijderd. Op OV is het niet toegestaan om continu het topic omhoog te schoppen met vragen om updates en anderszins offtopic geklets. Sterkte wensen etc. is, (hoe lief bedoeld ook) niet toegestaan. De TS mag 1 keer in de maand haar topic omhoogschoppen, dus dat er 1 maand tussen laatste bericht in zit. Voor sterkte wensen en update-vragen kan je gewoon een pb sturen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-03-07 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic opgeschoond en modopmerking geplaatst.