lolokanarie schreef:
dat denk ik nu wel niet, want als ze nog maar bij de trailerklep komt zie je haar al angstig worden
Is goed mogelijk hoor, maar je hebt ook van die slimme jonge paarden, dus dat moet je vaak ook in je achterhoofd houden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lolokanarie schreef:
dat denk ik nu wel niet, want als ze nog maar bij de trailerklep komt zie je haar al angstig worden

Skygirl schreef:timokyana schreef:misschien heel stom hoor, maar is het een idee de trailer in de wei te zetten met de laat klep open en vandaar uit hooi aan te biede, steeds een stapje verder? (zal vast al wel geprobeerd zijn maar ik probeer mee te denken)
edit: ik bedoel dus 24/7 dat die trailer daar staat en dat het voor het paard niet eng,maar juist leuk word omdat hij vanuit daar zijn voer krijgt (vind hooi niet zo drastisch als emmer brok)
Als je dat doet en dan doe je op een gegeven moment die klep dicht en je rijdt er mee weg dan voelt z'on paard zich bedrogen. Dat zou ik dus zeker niet doen!
.
.
.
.
.
.
. De eerste keer dat we echt serieus ergens naar toe gingen na de trailerproblemen hadden we drie kwartier uitgetrokken, met als gevolg dat we dus drie kwartier te vroeg waren omdat knollie er gelijk in liep
.
.