Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Maar sommige zitten wel lekker, heb nu 1 zonder kunstlerenzitvlak.Citaat:Ik heb ook een rijbroek met een kunstlerenzitvlak en die vind ik niet zo fijn,
marloezzke schreef:Citaat:Ik heb ook een rijbroek met een kunstlerenzitvlak en die vind ik niet zo fijn,
eh vrijwel alle merken gebruiken tegenwoordig kunstleer en geen echt leer meer

Maar ik rijd nog altijd even graag met mijn gewone broeken.
vind het op de manege toch fijner met zitvlak..
komt wel een keertje
maar nu gewoon rubberen.. 
.
. _Charlotte schreef:Steekzakken, leren zitvlak en leren laarzen
)
) vind ook dat je met deze broeken veel langer doet heb mijn cavallo nu 4 jaar ofzo en ziet er bijna niks van dat die zo oud is. heb ook nog 2 gewone rijbroeken voor in de zomer aangezien die andere 2 daar te dik voor zijn. deze hebben alleen knie stukken en 1 van kunstleer en ander gewoon stof. deze zijn ook heel fijn. en die van stof die is nu 10 jaar en is nog redelijk goed. Faelivrin schreef:Inderdaad; Steekzakken, leren zitvlak en leren laarzen (en dan het liefst van Cavallo.)
volgens alle verhalen van iedereen met een leren zitvlak kan ik dan net zo goed alle broeken die ik nu heb weggooien.. dus ik begin er gewoon niet aan 
en maak er regelmatig gebruik van........Dainty_Bess schreef:PRECIES mijn woorden!Leren zitvlak!! kan niet meer zonder!En helemaal geen laarzen maar leren jodhpurs met lederen chaps die wel t uiterlijke hebben van laarzen