Goede cap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

katrien214

Re: Goede cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:45

gekkeils schreef:
Nevony schreef:
Ik heb nu een casco, maar heb de binnenring al 2 keer moeten vervangen wat me bij elkaar 28,- euro gekost heeft, hij is nu weer stuk, dus ik ben van plan ook een HH pro plus aan te schaffen

Nagelbijten / Gniffelen Nu kosten ze volgens mij maar in de 40 Tong uitsteken had je beter na de eerste keer al kunnen doen Ach gut

Mijn vorige Casco had een lederen binnenring die erg hard geworden was, toen heb ik naar de fabriek gemaild en kreeg ik gratis een nieuwe! Dat is nu anderhalf jaar geleden, maar misschien doen ze dat nog steeds? Ik zou het in ieder geval proberen.

wynaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:56

ik heb ook een GPA pikeur, heel goede cap, doe er al meer dan 2 jaar mee, en is echt super, enneuh,
@ rieja, zoals je zegt, meningen verschillen , dus mag Iloveit ook zeggen dat zij die tokken lelijk vindt!
smaken verschillen inderdaag

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:00

ik heb een blauw/grijze cap van ?casques ?
Hij zit erg lekker en bevalt me prima niet te warm niet te koud precies goed Tong uitsteken

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:01

Bij mij op stal hebben ze ook bijna allemaal de HH Pro Plus, maar als ze van hun paard afkomen hebben ze allemaal zo`n bezweet hoofd Tong uitsteken haar helemaal nat enzo:P zijn er nog meer met dat 'probleem?' dat houdt mij nog een beetje tegen om zo een te kopen, heb er wel eens een op gehad, zat wel erg lekker.
Heb nu ook een casco, bevalt opzich wel goed maar ergens vind ik hem een beetje onveilig.. kan niet precies uitleggen waarom..Tong uitsteken

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:05

ik snap wat je bedoelt inge. Maar wie zegt dat je geen natte kop krijgt van een bijv GPA Pikeur...

Iloveit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:03

ja IK vind die gewoon lelijk.. mag toch wel of niet

en ik ben nog maar 15 Tong uitsteken

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 16:49

ik heb de cavalkade, ongeveer hetzelfde als de HH pro plus, en heb dus ook altijd nat haar na het rijden als ik dat ding afzet, ik vind het veel te warm!