Rijbroek lagere prijsklasse

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

00Jess00

Re: Rijbroek lagere prijsklasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:53

De bruine is leuk, maar heb zelf de antraciet, leuke kleur!!!

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:09

Ik ben erg tevreden over de Mondini broeken van Divoza.
Ik heb zowel de Mondini Tunis (60 euro) deze is met steekzakken, lichte bandplooi en zonder kunstlederen zitvlak
en de Mondini Durban (50 euro) is hetzelfde maar met kunstlederen zitvlak.
Ik gebruik ze heel erg internsief, ik loop er ongeveer 12 uur per dag in rond en elke dag rijden en na een jaar gaan ze dan wel wat slijten op de naden bij m'n kont en op de naden op mijn knieën, ja dan repareer ik ze een keer maar daarna gooi ik hem weg en bestel weer een nieuwe. De Tunis kleur antraciet is mijn favoriete broek!
Verder heb ik de Tunis in de kleuren zand, bordeaux en rookblauw (zie ik bijna geen verschil met de kleur antraciet) en de Durban in donkerblauw en choco (die vind ik persoonlijk ook erg mooi!).

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 12:37

@cellavie: Bedankt! Ik vroeg me idd af hoe ze op langere termijn zouden zijn... ik loop dr namelijk ook heel regelmatig in. Heb zelf de Durban in het wit maar daar nog niet echt intensief gebruik van gemaakt. Ga t eerdaags ff uitproberen en dan wil ik m graag nog in t donkerbruin denk ik Haha!

Manon79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:07

Ik verkoop op mn site allesvooruwpaard.nl nieuwe broeken van HH, zelfde model en stof als de eurostar, voor 40 euro! En van Equitheme, net als de mondoni van Divoza, voor 35 euro! Ik was vroeger ook helemaal fan van Eurostar, maar ben super tevreden over de HH broeken!! Heb ook nog geen klachten van mn klanten gekregen over dat model!

MiCkSkE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:33

ik heb er van pikeur en eurostar...

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:33

Ik heb geen merk-broeken, maar wil wel graag zo'n mooie Tong uitsteken, wil ook wel eens weten waar je goedkopere broeken kunt krijgen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:54

tjitseee schreef:
ik heb een goedkopere (merk weet ik zo-even niet maar was 70 euro ofzo) en ik heb er eentje van cavallo, en met die broek rijden vind ik echt veel lekkerder dan met die goedkopere.. die broek van cavallo was dan wel erg duur maar je doet er wel heel lang mee zei de verkoper, zij heeft die van haar namelijk al 3 jaar Lachen

Ik ken iemand met een echte, dure cavallo, die ze nu 11 heeft Knipoog
Alleen 1 keer drukknopje van de zak kapot..
Verder niets..

ga naar www.allesvoorpaarden.nl

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:05

wat mondoni betreft: fijne broek voor nette prijs, heb er twee model tunis (geloof ik) en na twee jaar zijn ze nog als nieuw terwijl ik er toch niet echt zuinig op ben.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:40

HH zijn erg fijne rijbroeken. Zitten lekker, en gaan ook lang mee. En niet zo duur.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:57

ik heb laatst een rijbroek gekocht van harrys horse. Een model met lage band, kunstlederen zitvlak en steekzakken. Hij was iets van 50 euro. Hele fijne rekstof en hij past mij, zelf met m'n lange benen super. De stof is ook heel apart, iets glim lijkt erin te zitten. De zomerbroeken van harrys horse vind ik niks, maar deze is echt goed.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:04

Ik heb rijbroeken van Belstar
Ze kosten rond de €20 en blijven heel lang goed .
Ik heb er een al 3j en die is nog altijd even mooi
*edit : Ze voldoen aan je eisen en ze zitten erg lekker Pling

Zatilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:09

haay
ik heb 7 rijbroeken maar ik rij maar met drie
een Br redhorse en chamberlin
red horse raad ik je zeker aan Br trouwens OOk.
die red horse is lekker warm. en Uhm Zit lekker steekzakken zo een band weet je wel. en klittenband beneden!

voor maar30 euro met bijpassende fleece handschoenen 33 euro

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:36

Ik heb laatst bij tentenkamp die goedkope broek (39.95) van de aanbieding meegenomen. Beetje a la pyjama stofje, rekt echt super (fijn bij het opstappen) en de leren zit blijft ook goed. Mn andere heb ik 4 jaar mee gedaan, en daarvan is nu de rits kapot. Die is ook vrij intensief gebruikt, toen ik hem net had reed ik bij een handelaar, waar ik meerdere paarden op een dag reed. Overigens begint de leren zit nu ook wel wat minder te worden, maar dat zijn echt de fijnste broeken die ik heb.

Voor mij iig nooit meer cavallo Misselijk 100 euro voor een broek, met een paar weken stof kapot en pluizen, geef mij maar een iets stevigere, dat was echt de miskoop van de eeuw.
HH is wel mooi, maar de zomerbroeken zitten verschrikkelijk, dan rijd ik liever met een spijkerbroek daar zit nog meer rek in haha Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:07

ik heb een rijbroek van het merk platinum.
weet niet of er meerdere zijn die het merk kennen.
vind hem fijn zitten.
heb hem van me vriend gekregen, dacht dat het rond de 80 of 90 euro was.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:55

ik weet niet waar je woont, maar bij de stahro in rhoon schelen de broeken ook nogal in prijs met de divoza. Scheelde bij mij ong 20 euro op een euro-star broek.

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 12:02

kijk eens op de wbsite van piaffe ruitersport;
2 rijbroeken voor 35 euri (oid) ze zijn van harry's horse.
Je hebt dan echter wel 2 KNALroze rijbroeken Koe dus weet niet zeker of je dat leuk vind.
Overigens vind ik 70 euro niet echt lagere prijsklasse! ik koop mijne altijd voor onder de 40 euro Vork

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:45

als je nou van die steekzakkeneis afwijkt kun je van cavallo en pikeur rijbroeken kopen voor onder de 100 euro hoor Lachen ik heb van pikeur zo'n ribbeltjesstofrijbroek zeg maar en ik rij 5 dagen in de week 1 à 2 uur per dag en ik hoef ze alleen te vervangen als ze niet meer passen, want slijten doen ze echt niet en ze zitten heerlijk...

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 13:54

hahah ik weet dat ze zonder steekzakken stukken goedkoper zijn maar dat zit zo lekker Clown wil echt niet meer zonder! Bedankt voor alle tips ga eerdaags eens ff rondkijken. Ga gewoon bij ruitersport een en ander passen, via internet durf ik niet zo goed omdat ik een lastige maat heb en dan zit je weer met verzendkosten Tong uitsteken

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 09:28

ik ben ook nog steeds op zoek naar zo'n broek... ga toch maar eens langs bij divoza

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:44

Ik heb een broek van Harry's Horse. Die zit prima en blijft ook best lang goed!
Die koste ongeveer 43 Geld, geld!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:06

Boev schreef:
kijk eens op de wbsite van piaffe ruitersport;
2 rijbroeken voor 35 euri (oid) ze zijn van harry's horse.
Je hebt dan echter wel 2 KNALroze rijbroeken Koe dus weet niet zeker of je dat leuk vind.
Overigens vind ik 70 euro niet echt lagere prijsklasse! ik koop mijne altijd voor onder de 40 euro Vork

Oeh, ik heb al een knalroze, maar 2 extra er bij kan natuurlijk geen kwaad Pling
Heb nu 1 van Hkm, Met leren zit, hij zit goed, maar me zitvlak is van donkerblauw naar grijs versleten.
na 2 maanden al ofzo, heb hem nu een jaar, maar is verder nog goed.
en ik heb er 1 van, euhm * Kijkt * Comfort line, Knalroze dus Vork
Die zit wel erg lekker, met steekzakken (H)

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:23

ik heb sinds kort een comfort line ocean besteld, die met ruitjes. zit heel lekker, heeft steekzakken & hoge band enzo, voor maar 40 euro. is btw van ooteman Tong uitsteken

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:32

jOyss schreef:
ik heb sinds kort een comfort line ocean besteld, die met ruitjes. zit heel lekker, heeft steekzakken & hoge band enzo, voor maar 40 euro. is btw van ooteman Tong uitsteken

Hoe zijn jou ervaringen met Ooteman? Ik kende heel die zaak niet maar heb net even gekeken op de website en ziet er goed uit.
Hoe zit het met betalen en de verdere afhandeling?

Heb ooit een keer wat besteld bij Budgetruitersport maar dat duurde een eeuwigheid voor het binnen was. De spullen waren echter wel goed

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:42

Ik zag ook op de site van Ooteman de rijbroeken van Comfort Line. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze rijbroek. En kan je hem terugsturen als hij niet past?

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 21:10

goeie vraag! en wat zijn de verzendkosten ongeveer? En betaal je dan dubbelop verzendkosten als je weer terugstuurd Blond