Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, wil ook wel eens weten waar je goedkopere broeken kunt krijgen tjitseee schreef:ik heb een goedkopere (merk weet ik zo-even niet maar was 70 euro ofzo) en ik heb er eentje van cavallo, en met die broek rijden vind ik echt veel lekkerder dan met die goedkopere.. die broek van cavallo was dan wel erg duur maar je doet er wel heel lang mee zei de verkoper, zij heeft die van haar namelijk al 3 jaar

100 euro voor een broek, met een paar weken stof kapot en pluizen, geef mij maar een iets stevigere, dat was echt de miskoop van de eeuw.
dus weet niet zeker of je dat leuk vind.
ik heb van pikeur zo'n ribbeltjesstofrijbroek zeg maar en ik rij 5 dagen in de week 1 à 2 uur per dag en ik hoef ze alleen te vervangen als ze niet meer passen, want slijten doen ze echt niet en ze zitten heerlijk...
wil echt niet meer zonder! Bedankt voor alle tips ga eerdaags eens ff rondkijken. Ga gewoon bij ruitersport een en ander passen, via internet durf ik niet zo goed omdat ik een lastige maat heb en dan zit je weer met verzendkosten
Boev schreef:kijk eens op de wbsite van piaffe ruitersport;
2 rijbroeken voor 35 euri (oid) ze zijn van harry's horse.
Je hebt dan echter wel 2 KNALroze rijbroekendus weet niet zeker of je dat leuk vind.
Overigens vind ik 70 euro niet echt lagere prijsklasse! ik koop mijne altijd voor onder de 40 euro
jOyss schreef:ik heb sinds kort een comfort line ocean besteld, die met ruitjes. zit heel lekker, heeft steekzakken & hoge band enzo, voor maar 40 euro. is btw van ooteman