amondi schreef:En als de banen korter zouden zijn, kan de jury ook echt geconcentreerd blijven!
Ik neem aan dat je de rubrieken bedoeld Amondi en niet de banen. 20 x 40 is toch niet zo heel groot dat hoeft dan toch niet korter??
(geintje)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:En als de banen korter zouden zijn, kan de jury ook echt geconcentreerd blijven!
amondi schreef:grmpffff, zit ik hier met ziek hoofd.... ja, uiteraard de rubrieken! met 10 euro per proef komt de KNHS wel mij een heel eind tegemoet..... maar ik bedoelde het niet zo, sorrie.

yousra schreef:Tsja je hebt van die jury's
Een keertje heb ik alleen maar 2x een 7 gehaald en de rest alleen maar 6-en en een paar 5-en.
En dan ook met weinig commentaar, zo leer je natuurlijk nooit wat.
Maarja, dat is gelukkig bij de meeste jury's niet zo.
yousra schreef:Tsja je hebt van die jury's
Een keertje heb ik alleen maar 2x een 7 gehaald en de rest alleen maar 6-en en een paar 5-en.

Scum schreef:yousra schreef:Tsja je hebt van die jury's
En jij reed natuurlijk allemaal zevens terwijl je gewoon zessen kreeg? Of reed je allemaal vijven en kreeg je gewoon zessen?
Nee, de meeste jury's geven iedereen vijven en zevens terwijl ze eigenlijk zessen krijgen. En dat alleen maar om die ruiters tevreden te stellen want ze hebben liever geen zessen.....
mijn god!!!
) erleyne schreef:In de dressuur is 5 voldoende ( kijk maar in je proevenboekje ). Maar achter een 6 zou ik ( mocht ik ooit nog eens de jurycursus gaan doen ) ook niet zo snel goed zetten. Misschien was het meer als aanmoediging bedoeld, of moest er eigenlijk iets anders staan ( de kwaliteit van de schrijvers laat ook wel eens te wensen over)

Mies7 schreef:Een cijfer geven is 1 ding, maar sommige jury's schijnen er nogal moeite mee te hebben daar ook nog eens passend commentaar bij te zetten...
) 

Mies7 schreef:Als je nou bij iedere jury allemaal 6-en scoort, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat er misschien iets aan je eigen rijden schort...
moniquelucky schreef:Dat is vaak erg jammer, ik heb liever een jury die een 2 geeft als het slecht is en een 8 of 9 geeft als het heel goeg is, had laatst wedstrijd, stond er bij halthouden-groeten:keurig, en dan toch maar een 7 geven, dat vind ik raar.

Scum schreef:[***] schreef:Tsja je hebt van die jury's
En jij reed natuurlijk allemaal zevens terwijl je gewoon zessen kreeg? Of reed je allemaal vijven en kreeg je gewoon zessen?
Nee, de meeste jury's geven iedereen vijven en zevens terwijl ze eigenlijk zessen krijgen. En dat alleen maar om die ruiters tevreden te stellen want ze hebben liever geen zessen.....