Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat springen gaat nog leuk worden dan, ik heb het haar nog nooit zien doen maar mijn instructrice wel en ze zei dat ze erg hard de bak door vloog
Oortjes naar voren, staart in de lucht en maar rennen en hindernisjes jumpen.
Ze schiet in galop en dendert er zo keihard overheen.. en dat doet ze nog 5 rondjes ondertussen ook half op het schot lopend voor ze wat kalmer aan gaat doen.
En toen deed ze het zelf ook in draf.. alleen als ik er in de gaten hield.. anders denderde ze er zo weer overheen..
Ik vroeg alleen aan de baas wat voor papier ze had en hij zei van "Oh ze is van Jumbo Jet, zal je wel ff een kopie maken"

Bzoem schreef:Crazycat: bijt ze dan niet in je elleboog of iets? Dit paard is niet erg buigzaam, maar als ze wil bijten kan ze opeens alle mogelijke hoeken en bochten maken..
yupyup schreef:Ik zeg altijd maar
Valse paarden worden niet geboren maar worden vals gemaakt
yupyup schreef:Klopt helemaal
ik raad jullie allemaal aan om heartland te lezen.. het zijn kinderboeken maar oooo wat leer je hier veel van!
en je leert er nog van ook Falli schreef:Ik wou even reageren op je stukje dat je haar geen liefde kan geven omdat je haar juist moet negeren/afstraffen als ze ongevraagd in jouw ruimte komt.
Maarrr je kan haar ook vragen in jouw ruimte te komen om te knuffelen (ik kan niet goed opmaken uit je verhaal hoe het er nu voorstaat)
Dus niet als zij er om vraagt, maar gewoon uit jezelf haar ruimte instappen en aaien en kroelen, ook weer doelbewust haar ruimte uitstappen als je klaar bnt en haar uit de jouwe houden.