divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

geit

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 20:11

nou daar zouden ze mij echt niet mee af kunnen poeieren hoor.
ik denk dak desnoods die hele winkel overhoop had gehaald tot ik andere schoenen kreeg Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:15

Ik heb daar zeker een uur met mijn moeder gestaan maar tevergeefs. Heb ze er wel bij gezworen dat ik nooit meer daar wat kom kopen. (Alhoewel ze dat ook niet veel zou uitmaken, die ene klant)

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:18

Ik vond het echt Heeeel gaaf daarzo hor!!!! wij waren daar uhmm 4 uur ofzo Bloos beetje lang miss Bloos

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:18

vindt het een leuke winkel met leuke artikelen etc.
Maar fan? nee hoor! doe mij maar: ooteman, piaffe-ruitersport enzo!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:29

sronnie schreef:
Ze zijn klantvriendelijk tot je met een klacht komt.
Wat een ramp was het toen ik een gat in mijn jodphurs had (productiefout)
Eerst maar even naar de klantenservice gebeld, en ik moest maar even langskomen, en ik op naar Heteren.
Vervolgens kom ik daar moet ik ze opsturen naar Divoza, ja dag ik ben daar dan ga ik niet terug naar huis om ze vervolgens op te sturen.
Al met al kwam er iemand bij, welke zei dat dit niet onder de garantie viel en dat ik maar nieuwe moest kopen Verward

(En ja zeker weten dat dit een productiefout is geweest, een gat boven op de schoen/neus bij een naadje, nee dat krijg je niet zomaar door een stukje te rijden)

Ik ben juist zeer te spreken hierover. Viel me 100 % mee.
Mijn kieffer hoofdstel was lusje los gegaan. Keurig gemaakt.
Mijn laarzen was de coating van losgegaan. Prima service. Kan ze binnenkort ophalen.
Ben benieuwd wat ze eraan gedaan hebben Ja

Moppie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:30

k was er van de zomer.. heb gewoon helemaal niks gekocht!
Alleen de mondoni art. staan mij aan.. verder vind ik ze onwijs duur.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:27

Ik vind het een heerlijke winkel! *LOL*
Vind de medewerkers wel klantvriendelijk.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:46

Ik ben ook wel tevreden over Divoza. En sja, enige ruitersportzaak in Zoetermeer dus ga er ook altijd heen, is wel zo makkelijk.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:43

Ik ben een fan van Divoza. Kreeg van de week een besteld pakket binnen met 60 Pavo-koeken, rijbroek, ontwormspuiten en nog wat spullen. Nou stonden die ontwormspuiten voor 7,95 op internet, zowel voor 600 als 800 kilo. Dus heb de 800 kilo spuiten gekocht. Op de factuur in de doos hadden ze echter 1,60 per spuit meer berekend.
Afijn, ik heb gemailed en krijg 4 x 1,60 terug op mijn rekening. Divoza had een computerstoring en vandaar dat er alleen de prijs vermeld was van de 600 kilo spuit. Dus ik heb een mazzeltje. Het werd snel afgehandeld, geen gezeur. Dus ik kan volgend jaar heel goedkoop voor 800 kilo ontwormen Lachen
(Heb ze trouwens nog per email bedankt voor de goede service).
De bestelde spullen had ik na 2 dagen trouwens al in huis!

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:55

Ik ga altijd naar divoza Zoetermeer, ik vind het echt een heerlijke winkel, en zeeeer klantvriendelijk.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 11:47

Ik vind het een leuke winkel om naar toe te gaan, maar voor dingen waarbij ik echt uitleg wil hebben, ga ik naar mijn vaste ruitersportzaken. (het gareel in Schijndel of Langeraap in Middelrode)

Voor mij echt een zaak voor kleding en koopjes Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:43

Maybe schreef:
Leuke winkel, maar verstand van zadels hebben ze niet. Ik mocht er een meenmenen en passen, maar er geen beugels aan hangen en er alleen bovenop gaan zitten. en zeker niet mee draven of een galop maken.

Ik mocht er wel gewoon mee rijden anders... ik mocht een week een zadel proberen, kon het daarna gewoon terug brengen want het zadel beviel niet.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 16:46

Ik ben vaste klant bij zoetermeer... ik vindt het een heerlijke zaak, maar je moet wel echt zelf weten wat je zoekt en er goed verstand van hebben Haha!
Want een beetje moeilijke vraag over een bit, beenbescherming oid en ze staan je heel glazig (meer wel vriendelijk Clown ) aan te staren Haha!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:12

sronnie schreef:
Ze zijn klantvriendelijk tot je met een klacht komt.
Wat een ramp was het toen ik een gat in mijn jodphurs had (productiefout)
Eerst maar even naar de klantenservice gebeld, en ik moest maar even langskomen, en ik op naar Heteren.
Vervolgens kom ik daar moet ik ze opsturen naar Divoza, ja dag ik ben daar dan ga ik niet terug naar huis om ze vervolgens op te sturen.
Al met al kwam er iemand bij, welke zei dat dit niet onder de garantie viel en dat ik maar nieuwe moest kopen Verward

(En ja zeker weten dat dit een productiefout is geweest, een gat boven op de schoen/neus bij een naadje, nee dat krijg je niet zomaar door een stukje te rijden)

Bij ons ook.

Kieffer beugelriemen, komt breukje in. ''Jaa komt doordat zachtleder is'' hoe komt dan dat bij mijn paar niet gebeurd. en bij die van m'n zusje wel. fabrieksfout toevallig? ze zijn slechts 2 weken oud. Maarja, ze willen er niks mee doen. vind ik erg flauw. Je betaaldt toch geen 50 euro voor iets wat binnen 2 weken kapot gaat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:41

In mijn deken zat echt een mega gat en die rafelde ook nog uit, had het deken dus wel fanatiek gebruikt en was een maand oud denk ik. Kon het gewoon omruilen omdat het een productiefout was. Advies is in divoza niet geweldig nee Nagelbijten / Gniffelen

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:45

Over het personeel ben ik niet te spreken

Ze snappen niet dat als ik 10x vraag om een deken die verstelbaar moet zijn aan de voorzijde waarom dat dat zo nodig moet.

Misschien omdat de deken verstelbaar moet zijn omdat mn paard een brede borst heeft... Slapen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:49

Personeel is niet heel snugger nee Nagelbijten / Gniffelen zo af en toe zit er wel een hele goede bij.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:58

hoi
ik ben 1 keer in de divosa winkel in zoetermeer geweest

op een koopavond was heel druk in de winkel maar wel genoeg personeel
heb toen stalschoenen, chaps en 3 truitjes uit de uitverkoop gekocht.
alleen bij de kassa ging het fout
ze waren vergeten de chaps goed af te reken dus was ik goedkoper uit.
ik weer blij
groetjes lisa

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:12

_Unexpected_ schreef:
Ik ga echt áltijd naar Divoza in zoetermeer. Vind het zó'n goede winkel! Hier komen ook altijd mensen vragen of ze je moeten helpen, en je kan ook écht alles aan ze vragen, en ze leggen alles gelijk uit hoe het werkt enzo.
Nee, ik wil nix anders dan Divoza Tong uitsteken

Ik voel me altijd zo aangestaard in die winkel Tong uitsteken
Sta je rustig te kijken en voel je die blikken al in je rug of je misschien hulp nodig hebt..
Alleen bij de handschoenen zijn ze wat minder van de service..
Ligt er ook aan wie er zijn hoor, ging laatst op een vrijdagmiddag en toen stonden ze met 3 blonde dames in de winkel. Geen vooroordeel maar zo snugger kwamen ze niet over bij de kassa. Ok het was erg rustig in de winkel en ik stoorde ze in een belangrijke roddelkwestie geloof ik Haha!

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:02

Ik ken alleen de Divoza in Heteren en al moeten we er een uur voor rijden ik vind het een geweldige winkel. Er is altijd voldoende personeel en ze weten vaak waar ze het over hebben als er iets niet is heb je het de volgende dag in huis. Echt een super winkel ben er al heel vaak geweest

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:07

happpyveer schreef:
ik heb een paar weken terrug aan de divosa een jc saffier zadel verkocht voor 125.00euro nu staat hij te koop voor 399.00euro

ik moest wel even slikken toen ik dat zag

en klantvriendelijk zijn ze er niet echt

wat jammer!! ik zocht zo één. Had er je het dubbele voor gegeven Bloos

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:36

Ik zag op de site van divoza dat ze een soort kortingspas hebben. Hebben jullie die ook? Is handig er een te hebben of maakt het niet veel verschil of je der wel of niet een hebt.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:01

ik haaaaaaaaat Divoza.

Akelig personeel, ze zijn duur en ze hebben ook lang niet alles.
Als je iets terugbrengt wat gauw kapot is gegaan krijg je je geld niet terug Boos!

Echt een poedersuiker winkel.

choor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:04

Ik vind het ook wel een fijne winkel. Fijne spullen, vind alleen hun thuismerken niet geweldig.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:06

heej!

Ik ben er 2 jaar terug geweest, toen werd ik gewoon niet geholpen en vond ik het niet echt een prettige winkel. Maar paar weken terug weer is een keer geweest en nu uitstekend geslaagd met uistekende hulp...