ik denk dak desnoods die hele winkel overhoop had gehaald tot ik andere schoenen kreeg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
beetje lang miss
sronnie schreef:Ze zijn klantvriendelijk tot je met een klacht komt.
Wat een ramp was het toen ik een gat in mijn jodphurs had (productiefout)
Eerst maar even naar de klantenservice gebeld, en ik moest maar even langskomen, en ik op naar Heteren.
Vervolgens kom ik daar moet ik ze opsturen naar Divoza, ja dag ik ben daar dan ga ik niet terug naar huis om ze vervolgens op te sturen.
Al met al kwam er iemand bij, welke zei dat dit niet onder de garantie viel en dat ik maar nieuwe moest kopen
(En ja zeker weten dat dit een productiefout is geweest, een gat boven op de schoen/neus bij een naadje, nee dat krijg je niet zomaar door een stukje te rijden)

Maybe schreef:Leuke winkel, maar verstand van zadels hebben ze niet. Ik mocht er een meenmenen en passen, maar er geen beugels aan hangen en er alleen bovenop gaan zitten. en zeker niet mee draven of een galop maken.

) aan te staren
sronnie schreef:Ze zijn klantvriendelijk tot je met een klacht komt.
Wat een ramp was het toen ik een gat in mijn jodphurs had (productiefout)
Eerst maar even naar de klantenservice gebeld, en ik moest maar even langskomen, en ik op naar Heteren.
Vervolgens kom ik daar moet ik ze opsturen naar Divoza, ja dag ik ben daar dan ga ik niet terug naar huis om ze vervolgens op te sturen.
Al met al kwam er iemand bij, welke zei dat dit niet onder de garantie viel en dat ik maar nieuwe moest kopen
(En ja zeker weten dat dit een productiefout is geweest, een gat boven op de schoen/neus bij een naadje, nee dat krijg je niet zomaar door een stukje te rijden)
zo af en toe zit er wel een hele goede bij. _Unexpected_ schreef:Ik ga echt áltijd naar Divoza in zoetermeer. Vind het zó'n goede winkel! Hier komen ook altijd mensen vragen of ze je moeten helpen, en je kan ook écht alles aan ze vragen, en ze leggen alles gelijk uit hoe het werkt enzo.
Nee, ik wil nix anders dan Divoza

happpyveer schreef:ik heb een paar weken terrug aan de divosa een jc saffier zadel verkocht voor 125.00euro nu staat hij te koop voor 399.00euro
ik moest wel even slikken toen ik dat zag
en klantvriendelijk zijn ze er niet echt