napoleon schreef:Ik denk dat je in je handen mag knijpen dat jouw paard inmiddels braaf is geworden met scheren. Toch denk ik dat je één van de weinige gelukkigen bent. De paarden die ik heb meegemaakt, die bijna niet meer op de benen konden staan van de verdoving maar die zodra ze een scheerapparaat hoorden weer helemaal door het lint gingen en dan letterlijk zichzelf door de gang heen sleepten, alles onderste boven ramden en benen en lijf openhaalden, die zijn daarna nooit meer geschoren…….
ik denk dat je iets niet helemaal goed gelezen hebt of er iets niet goed staat, de mijne is nml nog nooit geschoren, beest is net 3 maar timmerde de hoefsmid in elkaar, vandaar dus de ervaring met verschillende verdovingen.
die ging met domosedan idd ook door het lint, ze was erg suf, tot je richting achterbenen ging.. gooide zichzelf op de grond, ging over een laag muurtje heen, bleef schoppen&steigeren
met die cocktail was dat over, en sindsdien gaat het steeds beter en beter

Ik moest íets, want een jong paard dat volop in de groei is moet gewoon goed op zn voetjes staan
oudere dieren trouwens ook, dus ja ik had geen keus
(zit op mijn werk nu namelijk
) Ik bedoelde dus dat je veel geluk hebt dat je paard nu zo braaf is met zijn achterbenen! Maar ik denk trouwens niet dat je scheren en de hoefsmid helemaal mag vergelijken.....
Ik heb er nog nooit van gehoord!

) met alle gevaren van dien.