Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!..
maarja! wat wel leuk is .. heb een oud dekje gekregen, het moet paars voorstellen .. maar ik ben 'm helemaal opnieuw aan het bekleden
persoonlijk vind ik 'm leuk worden
turqoise-geel multi
ikv ind 'm wel mooi geworden! Ik had 'm al aan de eigenaar geven, dus misschien binnenkort nog wel een foto onder het paard, maar was vergeten om een foto te nemen!
ikke1000 schreef:Hoe bedoel je, origineel?Lennie: Misschien zijn ze niet zo mooi als uit de winkel, maar je hebt in ieder geval wel een origineel deken!..

Dabo schreef:ikke1000 schreef:Hoe bedoel je, origineel?Lennie: Misschien zijn ze niet zo mooi als uit de winkel, maar je hebt in ieder geval wel een origineel deken!..
![]()
Deze deken ben ik nog mee bezig, is nog niet helemaal af, komt nog een blauwe bies omheen.
Elisee schreef:gewoon even op Dabo haar site kijken

kiraa schreef:ik heb vanmiddag ook een fleece deken gehaald!![]()
en een oude slaapzak,
morgen ga ik naaien!
ik maak wel een foto van het resultaat
en heb er witte bandages bij gehaald

want ik naai soms echt scheef
komt omdat ik het altijd te snel wil doen
[tja, ik naai met mijn rechtervoet
]
volg het even!

Dabo schreef:Leuk geworden die pad! Tipje om de stikseltjes recht te naaien... zet er spelden in!![]()
Ik wil jullie trouwens even wijzen op ons 'doe het zelf' huiskamer topic:
Niet l*llen, maar doornaaien!
Daar zitten de crea-bea's onder de bokkers, en zo te zien passen jullie daar ook wel bij!
mijn dekje die ik had 'gepimpt' was zo'n voorgevormd dekje [dus in de vorm van een zadel] Past ie net niet onder het zadel
hopen dat ie wel onder het andere zadel past
die is iets kleiner!
Dabo schreef:Link niet, wel de naam van de bokker: Nouvel
Balen dat je dekje niet paste.... wel onder je andere zadel dus?