bodyprotector??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: bodyprotector??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:15

Die Kieffer is dat schildpad geval wat ik bedoel. Die imperial riding heb ik geen ervaring mee. Ziet er niet ontzettend stug uit iig...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:17

ik heb er 1, die mij te groot is...... Ik kan hem wel aan, en helpt ook wel.. hij is enorm lomp!!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:22

Ik heb een Air-o-wear Zippa, kleur kun je kiezen, van Canter-Equipment. Ze geeft echt goed advies; hij was wel duur (€ 220,=) maar elke Euro waard! Zelfs afwijkende maten voor dezelfde prijs en verschillende modellen voor mannen en vrouwen, ook niet verkeerd.................... Haha!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:22

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:14

Floor; te breed is verschrikkelijk ja. Dan kun je geen fijne aansluiting meer krijgen met je armen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 09:44

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 12:02

oja die bij divoza lijken me zowiezo erg oncomfortabel.

maar weet iemand dan precies waar die walther zit in enschede?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:07

Ik jen!!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:11

ik heb die kiefer ''schildpad'' en hij zit heerlijk! hij is zacht ,je kan je armen goed bewegen ,handige rits aan de voorkant en opzich ziet hij er nog niet eens zo heel lomp uit vind ik.
(hij is 120,-)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:16

Jen33 schreef:
oja die bij divoza lijken me zowiezo erg oncomfortabel.

maar weet iemand dan precies waar die walther zit in enschede?

Als je van de kant van Haaksbergen komt ga je rechtsaf de rondweg op (bij dat huis wat het woord "" apotheek" in de dakpannen heeft staan)..... na een paar honderd meter staat aan de linkerkant wit kantoor met allemaal torentjes met zwart dak....even verder aan de linkerkant is een Gulf-tankstation. Vóór dat Gulfstation sla je linksaf en dan is "Walter" aan de rechterkant.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:33

Ik volg dit topic even, wil ook met een BP gaan rijden wegens 2 eerdere ongelukken waardoor mijn rug niets meer kan hebben.

Heb snel zitten kijken op Canter-Equipment.nl, maar het valt me op dat de meeste BP's een hele smalle borstomvang hebben. De enige die daar een borstomvang van 108cm haalt is de Air–o–Wear Zippa Plus Sport, Women 6 en die kost me een lieve duit Nagelbijten / Gniffelen Ik loop met een "cupje" E rond, en ik ben bang dat daar weinig bodyprotectors om passen? Tips, iemand?

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 22:07

hm de meeste bp's zijn toch verstelbaar? kan je hem dan niet zo stellen dat het daar goed zit?

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 22:09

Citaat:
Als je van de kant van Haaksbergen komt ga je rechtsaf de rondweg op (bij dat huis wat het woord "" apotheek" in de dakpannen heeft staan)..... na een paar honderd meter staat aan de linkerkant wit kantoor met allemaal torentjes met zwart dak....even verder aan de linkerkant is een Gulf-tankstation. Vóór dat Gulfstation sla je linksaf en dan is "Walter" aan de rechterkant.

bedankt ik print het ff uit. het dak met die dakpannen van de apotheek komt me bekent voor in mn geest hihi.
bedankt in ieder geval!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:16

Jen33 schreef:
hm de meeste bp's zijn toch verstelbaar? kan je hem dan niet zo stellen dat het daar goed zit?

Ik weet het niet, dr staan van die maten bij tot hoever ze gesteld kunnen worden. Ga van het weekeind even kijken bij Emmers in Hamont en dan wat passen enzo.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:21

dioxide, mail anders eens je vraag naar canter-equipment, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt Knipoog

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 12:24

Zodra ik ga springen wil ik ook een BP aanschaffen, aangezien de pony en ik daar beide geen helden in zijn.
Ik heb er eens een van kieffer in mijn handen gehad, zo'n schildpad ding, leek me wel fijn, maar oee, die zijn lelijk. Bloos! Ik wil wel een beetje een fatsoenlijke als ik eerlijk ben.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 19:53

idd we gaan niet voor clown lopen he Clown

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 22:14

oh dat maakt mij echt totaal niet uit ,het ding is toch voor de veiligheid en niet om te showen wat voor een mooie (dure) BP je hebt?
koop liever iets wat lekker zit ,veilig en practisch is dan iets wat erg mooi is maar niet zo lekker zit ,veilig en practisch is.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 11:08

ik loop er ook echt niet voor de mooiigheid rond hoor, maar met zo'n BP moet je wel fatsoenlijk door een deur opening kunnen hihi
bij wijze van spreken dan. het belangrijkste is dat ie veilig is. maar daarom heb je er ook een, om als het goed is

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 17:39

Marchador schreef:
dioxide, mail anders eens je vraag naar canter-equipment, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt Knipoog

Ik ben vrijdagavond geslaagd bij Emmers Lachen Heb gewoon een navyblauwe van het merk Sydney. Eentje van Kieffer zat voor geen meter om eerlijk te zijn (dat Robocop-ding uit de Divoza gids) en die van Rodney Powell waren me te duur voor recreatief..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:00

Ziet er goed uit die Sydney!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:33

Jen33 schreef:

Dankje,ik heb de kieffer. Clown
Wat is er nu zo erg aan dat ding?
Ik vind hem helemaal niet lelijk.

Afbeelding

(Ok,net een kogelvrij vest. Huilen *LOL* )

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 19:38

Anthea schreef:
Jen33 schreef:

Dankje,ik heb de kieffer. Clown
Wat is er nu zo erg aan dat ding?
Ik vind hem helemaal niet lelijk.

Afbeelding

(Ok,net een kogelvrij vest. Huilen *LOL* )

Ik vind er niks ergs aan als het veilig is, is het veilig toch!
maar ik vind hem niet zo mooi ieder zn smaak. En als je kan kiezen veilig en je smaak is dat toch ook mooi meegenomen? Lachen
Jij bent in iedergeval al een stuk veiliger als je op t paard zit!

Ik ga van de week mischien kijken bij Walther. eerst even mn moeder lief aan kijken of ze mee wil Knipoog

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 20:18

weten jullie mischien nog goede zaken in duitsland? naar één zaakje ging ik vroeger altijd heen, maar die is er niet meer.

mischien in bochelt ofzo?? Ik woon in Aalten dus redelijk dicht bij duitsland dus Knipoog

manoo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:48

een vriendin van mij heeft ook een body protector, zij is een keer hard gevallen en heeft sinds dien snel last van haar rug met rijden en voor het geval ze nog eens valt. Ze heeft 1 van de duurste genomen, als het maar goed zit toch en die is wel het veiligst, hoop dat je dat ook hebt gedaan!