Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jen33 schreef:van kieffer deze?
http://www.pirouetteruitersport.nl/data ... 0!0!F!.jpg die ziet er toch helemaal niet lomp uit hoor.. en wel een leuk prijsje
.Jen33 schreef:oja die bij divoza lijken me zowiezo erg oncomfortabel.
maar weet iemand dan precies waar die walther zit in enschede?
Ik loop met een "cupje" E rond, en ik ben bang dat daar weinig bodyprotectors om passen? Tips, iemand? Citaat:Als je van de kant van Haaksbergen komt ga je rechtsaf de rondweg op (bij dat huis wat het woord "" apotheek" in de dakpannen heeft staan)..... na een paar honderd meter staat aan de linkerkant wit kantoor met allemaal torentjes met zwart dak....even verder aan de linkerkant is een Gulf-tankstation. Vóór dat Gulfstation sla je linksaf en dan is "Walter" aan de rechterkant.
Jen33 schreef:hm de meeste bp's zijn toch verstelbaar? kan je hem dan niet zo stellen dat het daar goed zit?

Ik wil wel een beetje een fatsoenlijke als ik eerlijk ben.
Marchador schreef:dioxide, mail anders eens je vraag naar canter-equipment, misschien dat je daar wat wijzer uit wordt
Heb gewoon een navyblauwe van het merk Sydney. Eentje van Kieffer zat voor geen meter om eerlijk te zijn (dat Robocop-ding uit de Divoza gids) en die van Rodney Powell waren me te duur voor recreatief.. Jen33 schreef:idd we gaan niet voor clown lopen he

) Anthea schreef:Jen33 schreef:idd we gaan niet voor clown lopen he
Dankje,ik heb de kieffer.
Wat is er nu zo erg aan dat ding?
Ik vind hem helemaal niet lelijk.
(Ok,net een kogelvrij vest.![]()
)