Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

gemske schreef:Maar ik spreek serieus tegen dat mijn pony agressief is (en de hond trouwens ook niet). Want dat woord komt echt niet in zijn woordenboek voor. En ik kan het weten.

Mas schreef:ik hou teveel van mijn dieren om ze zo gevaar te laten lopen

ziggy_janet schreef:Ik en anderen willen je alleen maar waarschuwen. Maar je geloofd het waarschijnlijk toch niet, totdat het fout gaat.

Mas schreef:ziggy_janet, je verwoord het heel goed, precies wat ik dus ook bedoel,
maar ik vrees dat de ts ons pas gelooft als het voor 1 van de dieren te laat is
ziggy_janet schreef:Als je wat van het gedrag van honden af weet zie je dat hij een hele dominatie opstelling heeft. Zijn staart staat recht omhoog te vlaggen.
Ik en anderen willen je alleen maar waarschuwen. Maar je geloofd het waarschijnlijk toch niet, totdat het fout gaat.

ziggy_janet schreef:aan de TS: Misschien kan je je beter eerst even verdiepen in het gedrag van honden en paarden. Dan begrijp je misschien wat je hond en wat je paard bedoeld. Ik heb mij goed verdiept in het gedrag van honden en de signalen die zij afgeven, en wat jou hond zegt komt niet als een lief leuke spelende hond over.