Zeer leuk daar, en heb een pony aangewezen gekregen die ik nu mag rijden

Maar drie kwart uit mijn klas, ziet de halve dag geen paard op stage,
en rijden is al helemaal een uitzondering. Dus wees blij dat je een keer 'n paard mag uitstappen!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

garfieldjuh schreef:Hoe bedoel je dit?Maar drie kwart uit mijn klas, ziet de halve dag geen paard op stage,
sexy_back schreef:vast wel, je mag nu al wat meer(die merrie volgende week toch??)... en durft ook al weer wat meer!! heel goed!!
als je zo door gaat en wil blijven leren kom je vanzelf wel een paar treden hoger te staan!!!

je bent een droomstagaire
ik heb persoonlijk liever iemand die tegen me zegt........ Doe mij die maar NIET
beter dat iemand zelf zijn/haar beperkingen/angsten kent dan iemand die het wel even doet en het falikant misgaat.
maar ik dacht van tevoren dat ik dus alleen stalwerk moest doen, en dan kan het alleen maar meevallen. LaFunkyJazz schreef:ik vraag me toch af wat voor een opleiding je doet.. Want bij veel paarden opleidingen is het zo dat je weinig rijd, je bent geen stalruiter, je bent ervoor om de paarden klaar te maken voor training, daarna verzorgen (dus evt uitstappen!), en de verorging van de stallen (uitmesten e.d)

Jobbeltje schreef:Welkom in de paardenwereld!
dat beest liep constant met zen neus over de grond heen en was ook nog eens kei sloom! reageerde totaal niet op het been en ja daar mocht ik op rijden... heb er 2 keer op gereden totdat ik zag hoe de eigenaresse er op reed en toen heb ik geen moeite meer gedaan
(lange teugel met een slofgangetje door de bak heen...)Pollewoppy schreef:Hoi Sokje,
_Unexpected_ schreef:Ik loop nu ook stage op een bedrijf waar ze alleen jonge paarden hebben. Het oudste paard is 5 jaar, en wordt nu elke dag getraint, en wordt over een poos verkocht aan een internationale springruiter.
Ik mag ook niet rijden daar, en dat vind ik logisch, maar ook jammer. Die paarden zijn jong, en je kan er nog zóveel aan verpesten, ze weten niet hoe ik rijd, en of ik wel kan rijden.
Rianneke schreef:Jobbeltje schreef:Welkom in de paardenwereld!
maar ik zou de volgende keer beter opletten waar je naartoe gaat als je wilt rijden! weet niet wat je nieveau is en of je eigen pony/paard hebt, want anders zou je misschien ook brutaal om les kunnen vragen op je eigen pony! misschien een ideetje...?
Ik werk de hele dag.. en zit eventjes.. en dat mag niet eens..pff..
En dit komt misschien raar over.. maar zij zit gewoon lekker te paardrijden en leuk les te geven, en ik zit de hele dag in die stal!! 
)

worden ziek om 10 uur savonds bijvoorbeeld.