Sport bh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Re: Sport bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:33

Kelly_ann schreef:
Ik ging me op een gegeven moment storen aan het beeld dat het gaf als ik ging doorzitten. Last had ik nog niet.
Ik heb er verschillende sport BH's gehad.
Een triumph tri-action, erg fijn, ik heb hem dan ook helemaal afgedragen.
3 keer aldi/merkloze, maar die waren veel te strech, door de rek erin konden mijn borsten naar mijn zin nog teveel wiebelen.

En nu de shock-absorber. Fijn ding, lekker stug stofje, geen cups zodat mijn borsten mooi tegen mijn lijf zitten.
http://images.figleaves.com/product/220x308/pcm_shk-b104_white.jpg
http://images.figleaves.com/product/220x308/pbm_shk-b104.jpg

Ik heb er ook een met kruisbanden, maar die is wat lastig aantrekken.
http://images.figleaves.com/product/220x308/r10222-p329407-back.jpg

Bron

Die gekruisde banden vind ik dus niet prettig tijdens het rijden. Die schoven bij mij omhoog en drukten op de monnikskapspier en dat in combinatie met vrij stevige/grote borsten deed echt flink pijn (had zo'n bh van de Hunkemöller). Met de ShockAbsorber heb ik daar geen last meer van.

En wat betreft die link naar de site van ShockAbsorber: Auwww! Buiten dat het geen gezicht is ook vreselijk pijnlijk om te zien.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:38

Ik heb ook een sport BH, maar vind hem niet lekker zitten (heb 80C).
Ik dacht dat ie van de Hema was of zo, dus binnenkort opnieuw op zoek!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:59

BrankaZ schreef:

Die gekruisde banden vind ik dus niet prettig tijdens het rijden. Die schoven bij mij omhoog en drukten op de monnikskapspier en dat in combinatie met vrij stevige/grote borsten deed echt flink pijn (had zo'n bh van de Hunkemöller). Met de ShockAbsorber heb ik daar geen last meer van.

En wat betreft die link naar de site van ShockAbsorber: Auwww! Buiten dat het geen gezicht is ook vreselijk pijnlijk om te zien.

Ik merk inderdaad ook dat die kruisbanden de druk wat minder mooi verdelen over je rug/schouders dan die andere. Best apart want die met de kruisbanden is wel een level 3, de andere level 2.

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:15

Op dat filmpje kun je dus precies zien hoe ik me voel zonder sportbh op een paard. aaaaaaaaaaaahhhh.
Ook ik ben gezegend met 85D en kan echt niet zonder goede sport bh. Mijn favoriet op dit moment is de shock absorber.
Ook bij de 3 dwaze dagen (bijenkorf) in de aanbieding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:03

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 16:25

Boertjes schreef:
ikzelf met mijn cup D heb ook die van de Hema en vind ze zelf ook echt super zitten.
Met een gewone bh rijden doe ik absoluut niet, AU!!!

Same here. Ik rijd nu ook met die van de Hema en die bevallen best prima.
Ben wel van plan ooit zo'n schockabsorber aan te schaffen. Lachen

Debbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:51

Ik heb verschillende sportbh's o.a. van de Hema, Hans Textiel en Sloggi. Ik kan niet meer zonder hoor dan doet t gewoon pijn!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:58

ik rij eigenlijk altijd met een gewone goede bh en heb nergens last van...en heb toch 80c... denk ook gewoon een kwestie van goede bh's met de juiste pasvorm kopen...

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 19:03

Ik heb toch echt nog geen Bh's gevonden die mijn borsten mooi tegen mijn lijf aan houden...

Luno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:42

Zozo, weet ik ook weer waarnaar ik verlang na alle streamen op mijn "uhums" Haha! Vork

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:40

Ik rijd eigenlijk nooit met een sport-bh ? En ik heb nergens last van. En mn borsten zijn ook nog niet veranderd in afgezakte flubbertjes. Haha!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 07:33

Ik heb gister bij de V&D zo'n shockabsorber gekocht: wat zit dat fijn zeg!!!!!!!

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 09:34

ik heb altijd een gewone bh aan, met een sporttop eroverheen (70C/70D)
(ik heb ook een sport bh (een triumph nogwat), maar naar mijn mening, hobbelt dat ook nog teveel mee Clown en daar heb ik tijdens sporten ook altijd een sporttop overheen Bloos )

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 14:09

Ik rij met mijn A-cuppie zelfs alleen maar met sport BH dus met een C-cup zou ik dat zeker doen! Ik zweer bij ShockAbsorbers. Ze zitten heerlijk en ik vind ze ook nog eens heel mooi.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:06

Ik heb 75 E en gebruik zeker een sportbh Ik vind het heerlijk, en zorgeloos Tong uitsteken rijden. Zit erg stevig en wiebeld niet zo. Ik raad het iedereen zeker aan.

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 07:44

nou ik heb gister een shock absorber gekocht bij V&D en hij zit heerlijk echt super!!!

FashionMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:48

Die van Decathlon zijn redelijk goed, heb er een paar voor eht voetballen enzo..

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:10

No way dat ik opstap zonder, ik vind het gruwelijk vervelend rijden Nagelbijten / Gniffelen . Ik heb een cup C, dus zowiezo aardig aan de maat en ik heb er geen zin in dat het wiebelt aan alle kanten Clown ! Ik heb er 2, een Shock Absorber en eentje van het huismerk van Hunkemöller, allebei erg fijn.

1 tip, als je gaat passen, spring even goed op en neer in het pashokje, weet je meteen of ie lekker zit Vork . En ik vind zelf de gekruiste bandjes het fijnst, geeft minder druk op je schouders.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:21

Faux schreef:
Ik rijd eigenlijk nooit met een sport-bh ? En ik heb nergens last van. En mn borsten zijn ook nog niet veranderd in afgezakte flubbertjes. Haha!

Ik ook niet, heb een cup 2 en ben ook flubbertjesloos Haha!
Ik kan me wel voorstellen als je behoorlijke borsten (denk aan d ofzo) hebt dat het vervelend kan zijn.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:23

Rianneke schreef:
ik rij eigenlijk altijd met een gewone goede bh en heb nergens last van...en heb toch 80c... denk ook gewoon een kwestie van goede bh's met de juiste pasvorm kopen...

Nou, als je 1x een sportbh aan hebt gehad merk je zéker het verschil wel hoor!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:25

Remember schreef:
Rianneke schreef:

Nou, als je 1x een sportbh aan hebt gehad merk je zéker het verschil wel hoor!

Ja idd

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:05

Ik heb 75B en rijd ook het liefst met sportbh. Ik heb er twee van Triumph, gewoon uit de lingeriewinkel.
En ik heb er eentje van de Decathlon, met een voorsluiting, een rits. Die valt alleen klein, want mijn schoonmoeder had hem voor haarzelf gekocht (zonder te passen, had ze geen zin in en ze waren niet zo duur) (80C) en ik rijd er nu mee.
Maar goed, als je gewoon in de winkel gaat passen kom je er vanzelf wel achter welke maat je moet hebben.

Ik vind het echt beter rijden dan met een gewone (goed passende) bh, dat doe ik af en toe ook wel, maar echt niet te vaak, want dan merk ik vanzelf wel weer waarom ik ook alweer een sportbh had.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:18

waren die shock-dingen nu niet in de aanbieding bij de v&d?
ondersteunen ze je rug ook een beetje?
dan ga ik er morgen gelijk 1 halen. ik zit nu steeds te klooien met een bh en dan een te strak truitje aan en daarover een gewoon shirt Bloos

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:43

hm zal ik er dan toch maar een aan gaan schaffen. ik heb met regelmaat van pijnlijk borsten en heb er soms veel last van met rijden.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:45

Ik vind het echt apart dat zo veel meiden/vrouwen hier nog zonder sportbh rijden zeg, voor mij is het echt standaardoutfit als ik ga rijden, net zo vanzelfsprekend als dat ik mijn rijbroek aantrek Ja!