Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Fredt schreef:<.....>
Dr zijn vast wel van die vreemde mensen. Maar de kans is groter dat je gewoon voor de gek bent gehouden.
Zulke mensen bestáán en het is echt niet van de laatste tijd! Ik spreek van 15 jaar geleden (klopt kussen van schommelstoel even op
) , ik had ergens een advertentie staan voor bepaalde paardentijdschriften, belde er een kerel... bloedserieus, hij vroeg eerst of hij wel gelegen belde, begon een heel verhaal over het verzorgen van paarden, vroeg steeds of ik het echt niet vervelend vond, nouwww neej hoor, vraag maar
totdat hij begon over dekhengsten, en of je hun dinges ook moest wassen, en of ze dat nou lekker vonden als je aan hun dingeling friemelde, en of ik daar ook bepaalde gevoelens bij had en zo
ik zei jazeker heb ik daar een bepaald gevoel bij, namelijk dat bepaalde mensen daar geen donder mee te maken hebben! Hij bood ook nog z'n excuses aan
idd... waaaaaaaazige mensen op deze aardkloot
Misschien zou je zoiets toch een keer voor de fun moeten aannemen, en dan foto's laten maken door een toevallige omstander...
Maar ik ben niet de enige denk ik 

ElCamino schreef:Gisteren toevallig Reportage gezien ???
Ging over deze fetisjisten.... wilden bereden worden met zadel en hoofdstel...gelongeerd etc... zijn er dus nog vrij veel ook hier in Nederland, HAHAHA