training van een man?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chocotof

Re: training van een man?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:35

Longeersingeltje om maat shet, hindernis van 1.40 en lopen maar.

joedt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:07

ik had dit gezien bij: ow hoe hete dat , spuiten en slikken op BNN. Sommige mensen blijken dat fijn te vinden..

Britneeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:16

hahahahahaha ! hoebedoel ej grappig wie wil er nou gelongeerd wordee Tong uitsteken

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:22

Ik heb ook wel eens zoiets gezien op Discovery.
Was een man die was dan het paard en een vrouw die was hem aan het longeren.
Vind dit trouwens ook wel een Ali Osram opmerking!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:24

Fredt schreef:
<.....>
Dr zijn vast wel van die vreemde mensen. Maar de kans is groter dat je gewoon voor de gek bent gehouden Knipoog .

Vergis je niet Haha! Zulke mensen bestáán en het is echt niet van de laatste tijd! Ik spreek van 15 jaar geleden (klopt kussen van schommelstoel even op Clown ) , ik had ergens een advertentie staan voor bepaalde paardentijdschriften, belde er een kerel... bloedserieus, hij vroeg eerst of hij wel gelegen belde, begon een heel verhaal over het verzorgen van paarden, vroeg steeds of ik het echt niet vervelend vond, nouwww neej hoor, vraag maar Haha! totdat hij begon over dekhengsten, en of je hun dinges ook moest wassen, en of ze dat nou lekker vonden als je aan hun dingeling friemelde, en of ik daar ook bepaalde gevoelens bij had en zo Haha! ik zei jazeker heb ik daar een bepaald gevoel bij, namelijk dat bepaalde mensen daar geen donder mee te maken hebben! Hij bood ook nog z'n excuses aan Nagelbijten / Gniffelen idd... waaaaaaaazige mensen op deze aardkloot Knipoog

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:46

hahaha ik lig volledig in een deuk, maar idd als die kerel weer belt grof geld vragen en laten komen voor extra geinige foto's voor op bokt

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:55

Haha wat een gekken lopen er ook rond he! Haha! Misschien zou je zoiets toch een keer voor de fun moeten aannemen, en dan foto's laten maken door een toevallige omstander...

leuk om op bokt te zetten ook trouwens! Haha!

ceauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 13:45

euh... nee.. Dat heb ik nog nooit gehad Knipoog Maar ik ben niet de enige denk ik Tong uitsteken
Wat raar! Leuk dat je zo'n berichtje plaatst. Ik heb je nog niet op de radio gehoord hoor!

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:40

goh die man mag best onze stapmolen dagelijks een uurtjehuren hoor! of zou die dat niet leuk genoeg vinden Tong uitsteken

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:16

Gisteren toevallig Reportage gezien ???
Ging over deze fetisjisten.... wilden bereden worden met zadel en hoofdstel...gelongeerd etc... zijn er dus nog vrij veel ook hier in Nederland, HAHAHA

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 13:35

Whahaha

Wat ernstig zeg Nagelbijten / Gniffelen

Ach er lopen genoeg mafkezen rond idd.

Toen ik in de apotheek werkte belde er de hele tijd zo'n man die wilde weten hoeveel milliliter zijn kwakje was Vork

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:00

ElCamino schreef:
Gisteren toevallig Reportage gezien ???
Ging over deze fetisjisten.... wilden bereden worden met zadel en hoofdstel...gelongeerd etc... zijn er dus nog vrij veel ook hier in Nederland, HAHAHA

Jaa! Die ponygirls Nagelbijten / Gniffelen

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:20

Ik zit net naar een herhaling van Jensen te kijken, daarin is Philemon te zien die idd. voor pony speelde. Echt bizar!! Ik zie m'n man al rondjes rennen met een tuigje aan. Mijn paard zou zich rot lachen geloof ik.

themi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 17:13

Ik begrijp na het lezen van de reacties dat ik sommige mensen teleurstel nu ik het "werk"niet aangenomen heb ( en ik jullie dus geen foto"s kan tonen ). Al betwijfel ik ten zeerste of jullie wel met foto"s geconfronteerd zouden willen worden.... Knipoog