Had horselover even gebeld ivm die eurostar broek.. Hij koste 139.95 maar is nergens meer te krijgen!! Ook eurostar maakt ze niet meer.. dus moeten we nu voor de cavallo gaan.. mits het een leuke broek is!!
iemand ervaring met deze thermoboots?? vind ze echt super leuk, maar heb ze nog nergens gezien... dus kan ze ook nog niet passen. vind het een beetje zonde als ik ze bestel en ze passen niet(met mijn dikke kletskuit )
jaja hier eindelijk de foto van de cavallo broek die ik mooier vind dan de eurostar. hij is best donker op de foto, in het echt is ie een stuk lichter.
ik heb toch maar gekozen voor met leer omdat hij eigenlijk best lekker zat, nou hopen dat dat op het paard ook zo is. hij is er ook zonder of alleen met leren knievlakken. met leer kost hij 179,- zonder 159,-
ik heb hier in de buurt de rijbroek weg laten leggen. Je kan hem niet bestellen bij euro-star hij wordt alleen uit voorlevering geleverd (dus als de winkel hem in maart al heeft besteld).
Over 3 weken ongeveer komt deze rijbroek uit productie. Ik heb overal geprobeerd hem te laten bestellen (zelfs in duitsland) maar dat gaat dus niet.
Hypofilialen hebben hem vaak wel besteld .
Het filiaal in mijn buurt legt er eentje voor mij aan de kant zodra ze binnen zijn HAPPY
mzzz Vind de rijbroek van eurostar echt super leuk alleen baal ervan dat er geen steekzakken inzitten en dan vind ik hem net iets te duur om erbij te kopen