Rijbroek van eurostar!?!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rozan

Re: Rijbroek van eurostar!?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 13:17

vroeger had ik altijd die ribrijbroek van eurostar. dit waren de aller goedkoopste en ze zaten echt super maar volgens mij worden die niet meer verkocht in damesmaten. Dus als je een kindermaat heb raad ik die echt wel aan.

fiekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:24

als je niet te lange benen hebt is kindermaat ideaal! ik vind ook persoonlijk leren zit zeker aan te raden..

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:19

Ik heb de Eurostar Sprint.. een super broek!! De Eurostar Corsica (ribstof) vond ik met het rijden niet zo lekker zitten, daarvan vond ik de band te hoog. Maar Eurostar rijbroeken zijn fijne rijbroeken van een goede kwaliteit voor een normale prijs!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:20

Ik heb er ook 1! Echt hele fijne broeken, maar na een tijdje beginnen ze bij mij de pluizen..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:34

Ik heb ook al jaren een Eurostar broek (weet niet precies welke) deze zit heerlijk en ik doe er al heel lang mee. Pas sinds kort zit er een rafeltje aan, maar dat mag dan ook wel na al die jaren.

Ik vind het fijne broeken!

kellyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:23

Hier nog een eurostar liefhebber. Ik heb de Eurostar Karin en ik vind het echt hele fijne broeken. Ze gaan lang mee en blijven erg mooi.
Voor de Eurostar liefhebbers: ik heb er eventueel nog wel eentje te koop. Ik heb namelijk een lengte maat nodig en dat is deze helaas niet. Het is Eurostar finsih, Eurotherm 830, hoge band en bandplooi maat 42 (valt iets kleiner). Hooguit 4x gedragen in de kleur donkerblauw.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:44

Ik heb meerdere broeken van Eurostar en ik vind het fijne broeken. Eurostar heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding.