mijn paard is ook niet zo groot dat scheelt een hoop. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mijn paard is ook niet zo groot dat scheelt een hoop. Starbreeze schreef:Ok we zullen wel zienmaar ik heb echt nog steeds dat áls dat het gevraagde is, je daar dan ook op moet trainen. Ik vind van M naar X appuyeren op 20x40 overigens geen probleem.
regelmatig een 8 voor galoponderdelen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind ook niet dat ik daardoor in het nadeel ben trouwens, dat ik een fries rij heeft me voor mijn gevoel juist vaker voordeel opgeleverd.
Mijn mening blijft onverandert over wat ik eerder heb gezegd, ik begrijp dat bepaalde onderdelen moeilijker zijn als je een groot paard hebt maar ik blijf van mening dat je het gevraagde onder de knie moet hebben en het niet moet omdraaien, een excuus vinden waarom je het niet zou kunnen ik 'zeur' ook niet over galop onderdelen omdat ik een fries rij? Ik zie evt. moeilijkheden juist als een uitdaging die je kan overwinnen. Dat is een beetje wat ik bedoel, als je zon proef in 20x40 neer kan zetten, petje af hoor!vossie schreef:Ik zit tussen Arnhem en Nijmegen in, ik kan starten in Zevenaar, Didam, Heteren, Arnhem, Ewijk, Druten, Alverna en nog zo wat, als je info wilt hoor ik het wel!
Relaxed schreef:gevonden... Zelfs een inrijbak van 1250 M2... Hou m in de gaten dus
Zep schreef:Haarle heeft wel een grote hal maar die bouwen ze niet om voor een 20-60 baan
Heeten weet ik niet hoe groot de nieuwe hal is. *check* volgens het vraagprogramma rijd je daar nog gewoon in een 40m baan.
Citaat:=Toledo
He vossie,
Bij zevenaar en Didam moet je er snel bij zijn hoor! Zit snel vol. Dus als je het winterseizoen Z wilt starten?
Nadeel is wel dat ik dan weer vaak als eerste moet starten..... l0esjj schreef:Relaxed schreef:gevonden... Zelfs een inrijbak van 1250 M2... Hou m in de gaten dus
inrijbak is gewoon 20x40 in Raalte,
gewone baan is 1250 m2
vossie schreef:Citaat:=Toledo
He vossie,
Bij zevenaar en Didam moet je er snel bij zijn hoor! Zit snel vol. Dus als je het winterseizoen Z wilt starten?
Ik heb alle coupons voor het binnenseizoen al weg, dus ik ben verzekerd van startplaatsenNadeel is wel dat ik dan weer vaak als eerste moet starten.....

Bettine schreef:Ja wij deden ze ook op volgorde van binnenkomst, alleen begonnen we achteraan in de map
Ik moet voor alles na september nog inschrijven..
Mag ik inderdaad wel mee beginnen anders zitten alle mooie acco's al weer vol...
Nadeel is wel dat ik dan weer vaak als eerste moet starten.....[/quote]