Kalieflover schreef:ik heb gewoon XXL, ben een jongen van 12, en bevallen mij heerlijk!
heb ze bij een ruitersportzaak gekocht hier heel dichtbijverder, zitten ze mij niet te groot of te klein, ik ben 1,54 en kan er nog in groeien
ik bedoelde XXS
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kalieflover schreef:ik heb gewoon XXL, ben een jongen van 12, en bevallen mij heerlijk!
heb ze bij een ruitersportzaak gekocht hier heel dichtbijverder, zitten ze mij niet te groot of te klein, ik ben 1,54 en kan er nog in groeien

missK schreef:wil ik ook graag weten!!!
en heeft iemand dan een plaatje van de winter/waterdichte kingsland bomber? Want ik dacht dus ook dat dat die van divoza was....
Het is een maat S, maar ik begrijp dat er dus heel wat geklooi is met de maten.Daf schreef:Hallo,
ik ben zelf ook op zoek naar een Kingsland Bomberjack of look-a-like. Kan iemand mij ook zeggen welke merken nog meer bomberjacks hebben en dan een beetje in dezelfde stijl als Kingsland??
Thanx
) ik heb zelf meestal maat L van jas, 1 maat groter dan normaal, van Kingsland heb ik XS!! :|Daf schreef:Hallo,
ik ben zelf ook op zoek naar een Kingsland Bomberjack of look-a-like. Kan iemand mij ook zeggen welke merken nog meer bomberjacks hebben en dan een beetje in dezelfde stijl als Kingsland??
Thanx

)