Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sythaa schreef:Mensen wat een gezeur allemaal........................
Tuurlijk heeft ieder jurylid zijn of haar voorkeuren maar die hebben wij toch allemaal ook? Veel te veel mensen schuiven van alles af op de jury....
Zelf heb ik nog nooit last van een jury gehad en altijd winstpunten gereden. Met mijn fjord.....
Ben na 2 maandjes oefenen vandaag op een groot buitenconcours gewoon met hem in de M1 gestart, tussen de paarden. En het resultaat? winstpuntje binnen, en een derde plaats.
Dus niet zo zeuren over ik heb een koudbloed of een tinker of een arabier of mn paard is te groot of te klein.... leer gewoon rijden en train je paard. Dan kunnen ze niet om je heen. En gaat het een keer minder? Dat kan met alle soorten paarden. Leer incasseren.......
sharonnie21 schreef:Sythaa schreef:Mensen wat een gezeur allemaal........................
Tuurlijk heeft ieder jurylid zijn of haar voorkeuren maar die hebben wij toch allemaal ook? Veel te veel mensen schuiven van alles af op de jury....
Zelf heb ik nog nooit last van een jury gehad en altijd winstpunten gereden. Met mijn fjord.....
Ben na 2 maandjes oefenen vandaag op een groot buitenconcours gewoon met hem in de M1 gestart, tussen de paarden. En het resultaat? winstpuntje binnen, en een derde plaats.
Dus niet zo zeuren over ik heb een koudbloed of een tinker of een arabier of mn paard is te groot of te klein.... leer gewoon rijden en train je paard. Dan kunnen ze niet om je heen. En gaat het een keer minder? Dat kan met alle soorten paarden. Leer incasseren.......
ik schuif nix af op de jury, maar als ze mij dat zeggen, neem ik aan dat ze de waarheid spreken!!!!!
dat jij nooit wat met een jury hebt gehad, wil niet zeggen dat niemand dat heeft.
ik zit ook niet te zeuren dat mijn paard te groot is, maar ik kreeg er wel commentaar op.
dressuursport is nou eenmaal een jurysport waarmee je te maken hebt met smaken.
en dan zeggen dat je moet rijden en j epaard trainen...denk niet dat mensen op concours gaan terwijl ze niet trainen dus dat vind ik een beetje overbodig om te zeggen.
ik train mijn paarden allebei 6 x in de week een uur, tot anderhalf uur en ze doen het allebei heel goed.
je hoort mij ook niet KLAGEN, het enige dat ik zeg is dat jury's er wel naar kijken. (niet allemaal, maar wel een hele hoop)
Je benen heb je niet nodig.... niks aan het been, aan de teugel en blijven staan??Citaat:hoi, het is wel de bedoeling om zo lang mogenlijk rustig te blijven.
beetje spelen met de teugel,, heel lang oefenen, maar als hij eenmaal aan de teugel staat,gaat het steeds makkelijker, het lukt niet in 1 keer,, was het maar z0 makkelijk! Haha!
jaja... tuurlijkCitaat:Bericht onderwerp: rijden in wedstrijd met bijzetteugel?
Nieuwe postGeplaatst: Gisteren 22:25
ik heb al een paar keer tegen dezelfde mensen gestart,
zei rijden in met een bijzetteugel, en ook tijdens een proefje rijden ze met bijzetteugel.
in mijn idee mag dat niet, en ook worden ze elke keer eerste,
z0u het wel raar vinden als het wel mag, want dan rij ik zo in het Z!
en als dit niet mag, wat kan ik er tegen doen?
en het is maar een slof en geeneens op een onderlinge... goe vaag kan een mens zijn?Citaat:Bericht onderwerp: Re: rijden in wedstrijd met bijzetteugel?
Geplaatst: Vandaag 09:11
Reacties: 11
Views: 93
zijn ook geen onderlinge, he tis een slof,, mischiendat de sl0f een uitz0ndering is?
naaja..
ik baaaal wel..
elke x hebben ze 4 punten al zowiez0,,
dus tja,,
de laatste x was wel gezegt dat ze de ...
amondi schreef:@britt_prins.... onwaarschijnlijk verhaal. met een 1 nog een WP kunnen scoren? dream-on girl Een 0 wordt geen eens gegeven in de B! Een 1 ook niet tenzij het zo vreselijk was dat de jury een verliespunt wilde geven, niet winstpunt.
Alleen al uit deze ene post van je, maak ik op dat er nog heel veel mis is met de basis van je paardje en dat die punten niet komen door het friess zijn, maar door het feit dat je eigenlijk nog veel meer moeten leren voordat jullie wedstrijd klaarzijn.
Citaat:prins (hielke)
het is een fries van 1,65, kan g0ed l0pen in de dressuur..
en hij vind de piaffe geweldigxd
veder doe ik af en toe fanja.. de verloofde van prins..