Ik had altijd het gevoel dat er wat in ontbrak in m'n rijden, maar nu niet meer
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
classeygurl schreef:Les bij Gook Crebas.
Waarom ..? Ze zelf heel veel weet en altijd na een paar rondjes al ziet waar het even niet zo lekker loopt en waar dus aan gewerkt moet worden.
Ook weet ze altijd precies het waarom van een oefening of handeling uit te leggen!
met mijn andere paard ga ik of bij haar of bij Jan Frido lessen (rijd geen wedstrijden, maar rijd wel paarden op GP niveau) ook rij ik 1 keer in de maand op het paard van Jan Frido, Jodokus, met stang en trens, dat is echt gewoon een super ervaring en je leert er zo ontzettend veel van! Karoliefje_ schreef:Pieta
eertjuh22 schreef:ik les bij Hans Nauta.
hij geeft heel goed en duidelijk les. hij zegt de zelfde dingen als die tineke ook zegt over het aktief aan het been enzo.en hij is niet zo heel duur. (vind ik )

die komt gewoon langs
lekker makkelijk dus !

Leone schreef:Heb dressuurtraining van Hans Arends en soms van Cora arends. Hans heeft me ook geholpen met het zadelmak maken van mijn paard. Hij is lekker rustig maar ik krijg op mijn tijd een schop onder me hol.....
Ik zit er over te denken op spring les te nemen bij Alfred Le Bon
Gaat uit van de rust voor na en tijdens de sprong lijkt me super omdat te kunnen