paard verdedigd zijn eten ook naar mij tips..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: paard verdedigd zijn eten ook naar mij tips..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 09:31

KiWiKo schreef:
strooi je toch later op? ik snap het niet.

over het algemeen krijgen paarden eten op stal, dus een veilige afgesloten omgeving..... geen gevaar dus Haha! Haha!

Ben je nou zo simpel of snap je het gewoon niet..
Mijn paard vind een stro-tje ook lekker.. dus als ik dan aan het opstrooien ben en ze is er bij probeerd ze me de hoek in te meppen.. Als jij dit tollereert van je paard ben je niet echt goed bezig..
Ze is dus niet aan het eten als ik opstrooi..En ik weet niet hoe met jou paarden zit... maar die van mij moeten respect voor mij hebben ik ben wel haar baasje en niet een mede kudde genoot..

Enneeh ik heb buitenstallen en mijn paarden hebben dus alle vrijheid en lopen dus overal lekker los rond dus ook als ik opstrooi..

Vind je het nu ook nog normaal dat ze mept..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:36

halo, iets minder mag ook Haha! Haha! Haha!

ik heb nog nooit een paard met voernijd op stro meegemaakt Haha! Haha!

Maar als een paard mij probeerd een stal uit te meppen, dan heeft het dier een majoor probleem, dat kan ik je wel zeggen.

Hmzzzzz stronijd........

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 09:41

voernijt en zij ziet het stro ook als voer vandaar dat ik haar niet haar gang kan laten gaan is gewoon te gevaarlijk... ze word gerust met rust gelaten met eten maar5 als ik er om wat voor een reden langs moet dan moet dat wel veilig kunnen en niet dat ik getrapt word..
Afbeelding

dit zijn mijn stallen en hier op dat voorstuk krijgen ze te eten ... en dat is onze ingang ook meteen dus als ik er langs moet vind ik dat dat veilig moet kunnen en niet dat ik bang moet zijn voor een trap.... netzoals ze op het land staat en ze staat gras te eten... wil haar wel graag veilig pakken..
Was niet aanvallen bedoeld KiWIkO maar vond het raar dat je dat goed vind... Ik laat me namelijk niet mijn stal uit trappen als ik aan het werk ben in mijn stal..