Bodyprotector

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:34

ik ga in het voorjaar ook in eht springen starten en dan doe ik mijn bp ook gewoon aan! Laat ze maar denken wat ze denken! Als ik val, voel ik er tenminste niks van Tong uitsteken

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:13

Ben t niet echt eens met jou floor01.. Op concour zie je inmiddels meet mensen MET bp rijden dan ZONDER! dus alle mensen worden steeds verstandiger Knipoog
ik reed met mijn bp toen amper iemand die had, wedstrijd erna, bijna iedereen Knipoog

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 11:37

waarvoor is een bodyprotector eigenlijk goed voor? ja hjet breekt je val, maar het zit toch heelr aar emt het rijden?

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 11:38

Ik vind het nog wel meevallen hoe raar het rijd, voel me er tijdens het springen een stuk zekerder in. Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:23

Ik heb er één van air-o-wear. (www.canter-equipment.nl)
Daar hangt een prijskaartje aan maar zitten heerlijk. Ik heb er geen last van tijdens het rijden.
Zelf heb ik er een met schouderbescherming.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:34

StalHaast schreef:
Ben t niet echt eens met jou floor01.. Op concour zie je inmiddels meet mensen MET bp rijden dan ZONDER! dus alle mensen worden steeds verstandiger Knipoog
ik reed met mijn bp toen amper iemand die had, wedstrijd erna, bijna iedereen Knipoog

Hier in Limburg zie je het echt niet hoor! Er is maar een meid die op concours standaard haar bp aan heeft, de rest rijdt zonder. Misschien is dat in de rest van Nederland anders...

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:41

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:39

ik ben ook de enige in de les, in het begin schaamde ik mij er ook voor, maar nadat ik een paar keer goed ben gevallen met dat ding aan denk ik er wel anders over Knipoog

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:47

ik ben een keer met en een keer zonder bodyprotector door een hindernis gevallen, toen ik hem niet aan had had ik zo'n spijt!
het werkt echt, de klap voel je natuurlijk nog wel maar de bescherming is gewoon beter. Je houd er veel! minder aan over.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:49

floor01 schreef:
StalHaast schreef:

Hier in Limburg zie je het echt niet hoor! Er is maar een meid die op concours standaard haar bp aan heeft, de rest rijdt zonder. Misschien is dat in de rest van Nederland anders...

volgens mij (weet niet of het over springen gaat) word het in het springen binnekort verplicht. Dat zei iemand tegen mij. weet overigens niet of het echt waar is. maar zou het wel een prima regel vinden!

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:56

ja idd het zou wel goed zijn, ik ga er als het goed is binnenkort ook één kopen want ik ga misschien starten in het springen.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:38

Ik ga ook een BP kopen. Ik ga een 3-jarige pony rijden en dan vind ik het wel zo veilig. En dan ga ik er ook mee springen. Ik spring nu M zonder Nagelbijten / Gniffelen Ik weet het, heel erg onverstandig, daarom ga ik er ook 1 kopen Lachen

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:55

het is wel verstandig om bij een jong paard een bodyprotector om te doen maar het licht er ook aan hoe ''wild'' dat jongen paard is als je er vaak vanaf valt is het wel slim om hem om te doen vind ik. ik heb nog maar 2 keer met ene geleende bodyprotector gereden en ik weet er van dat je bij het klitteband als je hem omdat geen rode delen mag zien dan is hij namelijk te klein nou ik hoop dat je er wat mee kan Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:58

StalHaast schreef:

Ik vind dat je bij de pony's wel gelijk hebt, maar ik start tussen de paarden en daar zie je zelden een bp vind ik.. Ik draag hem zelf alleen met springen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:58

mijn nieuwe jonge verzorgsters zijn beide gekomen met een bodyprotector om...was op de manege al normaal.

(ps,ik heb er ook 1 te koop)

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:59

ik heb aan de lijve ondervonden dat het werkt. (heb een jack alice) heb zelf ook een jong paard en draag um altijd.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:02

Anthea schreef:
Heb er toevallig vandaag een gekocht,die van Kieffer. Lachen
Vindt het stiekem op een kogelvrijvest lijken.. Clown
Nog niet mee gereden dus,we zullen zien.. Haha!
Kan er nu amper mee lopen. Clown

Hoeveel heeft Kieffer er? Want iwkilde dus eerst ook een Kieffer, maar die was niet goed gekeurd, maar ook niet afgekeurd. Gewoon niet gekeurd endat vertrouw ik niet echt.

Ik weet neit van welke mijne is, maar het is zeker even wennen, want woensdagmet springles ging ik ermee rijden alleen mijnsleutelbeen steekt echt uit en dat voel ik schuren tegen die bp..
Maar ik denk ook wel dat zo een ding goed is voor je houding! Lachen
Oja en ik heb level drie, maar 38. Wel wat te groot want hy zit al op zn strakst. Normaal heb ik maat 34 qua shirtjes. Knipoog

Chr1s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:11

Hey,

Heb net gister ook een gehaald.
Eentje van harry's horse een leveltje 3.
Want bij 1e paardje inrijden ging het ook niet zo super.
Beetje meer veiligheid zo Vork
Hopelijk gaat het straks goed met inrijden Tong uitsteken
Binnenkort de gok maar wagen Vork