marloezzke schreef:wij verkopen ook de hoedjes van christy's mooie hoedjes en een mooie prijs.
welke hoedjes verkopen jullie nog meer? En in welke prijsklasse? Ook alle maten op voorraad?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marloezzke schreef:wij verkopen ook de hoedjes van christy's mooie hoedjes en een mooie prijs.
christel82 schreef:Remember schreef:Ik heb een zijden van Christy's, was iets van €230,-. Erg mooi hoedje al zeg ik het zelf
die prijsklasse ligt mij al veel beter hahaen ik vind het ook nog eens een heel mooi hoedje om te zien. mag ik weten waar je die vandaan hebt gehaald en gepast?
naam schreef:wat is eigenlijk het grote verschil tussen een zijden hoedje en een filten hoedje?
Relaxed schreef:@ladyenpipi, volgens mij hebben wij dezelfde! Ik was toen volgens mij geen 300 gulden kwijt...
christel82 schreef:weet er iemand in de buurt van alkmaar/ amsterdam een winkel waar ze die christy hoedjes verkopen?
bambi76 schreef:Remember schreef:Ik heb een zijden van Christy's, was iets van €230,-. Erg mooi hoedje al zeg ik het zelf
Die heb ik ook.