ga binnenkort een nieuwe halen en denk dat ik voor de HH two tone ga, vind hem erg mooi, als ze die niet meer hebben voor de gewone HH pro plus
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) En deze valt wel mee met hoe groot ie is, en past goed de HH caps zakken na een week alsnog voor mijn ogen.
Ze zijn jammer genoeg best wel duur. 
Misschien neem ik er wel eentje.

of mn oren zijn te groot of hangen te laag of allebei..het is iig heeel irri aangezien mn oorlel dan dubbel zit en afgekneld wordt..heeft iemand anders dit ook??? (waarsch niet
)
ik heb ook vaker last van hoofdpijn na het rijden, maar dacht dat et gewoon toeval was, niet dus. Toch maar even zagen voor een nieuwe dan
annemiek1989 schreef:en de HH cap die iedereen zowat heeft dat vakje voor de oren is te klein voor mij!of mn oren zijn te groot of hangen te laag of allebei..het is iig heeel irri aangezien mn oorlel dan dubbel zit en afgekneld wordt..heeft iemand anders dit ook??? (waarsch niet
)

:D zit echt super lekker, en ziet er ook nog mooi uit, je hebt hem ook in het bruin