Königs rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Odie

Re: Königs rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:18

joop007 schreef:

jaaaa ze zijn heel duur.... Ik was ruim 1000 euro kwijt.... Op maat gemaakt, met zo'n extra lak laag en een rits. Moet wel zeggen dat het super aardige mensen zijn! Heb ze in nederland aan laten meten op een wedstrijd en ben ze wel in duitsland gaan halen maar dat was goed te doen. Ze zien er echt mooi uit! Haha!

Woooow daar koop ik 2 tot 3 paar laarzen voor! Nou dan wacht ik toch nog maar even met die Kempkens totdat ik een sponsor heb gevonden...

luvU

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:47

ik heb momenteel erg slechte ervaringen met mijn petrie laarzen
dit is het tweede paar wat ik van dit merk heb gekocht, en ik heb het probleem bij beide laarzen dat de balijn aan de achterkant door het leer naar buiten komt zetten (bij de enkel zeg maar)
heeft iemand dit probleem ook al eens gehad, en is daardoor overgestapt naar konigs laarzen ?

ik zit eraan te denken om een paar konigs laarzen aan te schaffen, maar ben bang dat ik hiermee hetzelfde probleem krijg.

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:23

ik heb afgelopen zaterdag bij Emmers ook Königs besteld Haha! nu nog ff geduld hebben tot eind januari (lekker zeg, die kerst/nieuwjaar stop). Ik heb trouwens ook de Favorit Benelux genomen, vond ze in de winkel nog mooier dan ik had verwacht.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:18

krumel schreef:
ik heb afgelopen zaterdag bij Emmers ook Königs besteld Haha! nu nog ff geduld hebben tot eind januari (lekker zeg, die kerst/nieuwjaar stop). Ik heb trouwens ook de Favorit Benelux genomen, vond ze in de winkel nog mooier dan ik had verwacht.

Zit er ook zo'n kroontje op de schacht? Dan weet ik wel welk model het is Lachen

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:22

ja, met zo'n kroontje Ja

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:25

anydale schreef:
krumel schreef:

Zit er ook zo'n kroontje op de schacht? Dan weet ik wel welk model het is Lachen

Alle Könings hebben een kroontje als jij dat wil.
De Sir heeft dat officieel ook niet. Op de website staat ie zonder kroontje gepromoot. Maar dat kroontje is natuurlijk mooi Knipoog. De Komet heeft het kroontje wel standaard.
Ik heb ook de Sir, heb alleen de boog hoger laten maken. En met kroontje Knipoog Kalfsleer.
Flinke prijs, maar dan heb je ook wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:04

Oud topic --> slotje. luvU je kan beter een nieuw topic openen dan een oude omhoog schopppen Lachen