Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lilykashmir schreef:Bij Ooteman, www.ooteman.nl ,zijn de Cavallo Talent in de aanbieding!
BasjeGuwrl schreef:Mijn Cavallo's zijn enorm ingezakt en het leer begint los te laten aan de zijkant. (Waar de beugel tagen de voet komt zeg maar).
Erg zonde, ik heb een tijdje met 2 paar sokken moetne rijden omdat ze zó ingezakt waren dat het pijn ging doen.
Mijn volgende laarzen worden iig op maat gemaakt, en geen cavallo's meer.

BasjeGuwrl schreef:Ik rijd 6 keer per week, dus inderdaad wel aardig vaak.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het niet de duurste Cavallo's waren (zal even opzoeken welke het zijn) maar dan nog vind ik dat je, voor 'n merk met zo'n naamsbekendheid, wel meer mag verwachten qua kwaliteit.
Ze gaan nog wel even mee, ik rijd voorlopig geen concours meer, dus voor de training vind ik ze prima.
Het ergste vind ik dat ze zo ingezakt zijn, is werkelijk geen gezicht.
Edit; Heb even gezocht op internet, en ik geloof het het de Cavallo Talent is.
Waar ik trouwens wel heel tevreden over ben is de zool, die is echt super!
BasjeGuwrl schreef:Mijn Cavallo's zijn enorm ingezakt en het leer begint los te laten aan de zijkant. (Waar de beugel tagen de voet komt zeg maar).
Erg zonde, ik heb een tijdje met 2 paar sokken moetne rijden omdat ze zó ingezakt waren dat het pijn ging doen.
Mijn volgende laarzen worden iig op maat gemaakt, en geen cavallo's meer.